Crash Bandicoot 4: It's About Time

Crash Bandicoot 4: It's About Time

یک بازگشت خوب از یک نوستالژی بی نظیر
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت Activision بر روی پلتفرم های PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series S and X ، Nintendo Switch و Microsoft Windows به بازار عرضه شده است. این بازی هشتمین قسمت از سری بازی های Crash Bandicoot است و از نظر داستانی ادامه دهنده سه گانه Crash Bandicoot N. Sane است. داستان بازی دقیقا بعد از اتفاقات بازی Crash Bandicoot: Warped رخ می دهد و بازیکنان می توانند با کنترل ۵ شخصیت Crash، Coco، Dr. Neo Cortex، Dingodile و Tawna را به دست بگیرند. داستان بازی هم روی Crash و خواهرش Coco متمرکز است و آنها باید با کمک چند شخصیت دیگر برای بازیابی ماسک های کوانتومی تلاش کنند تا با این کار جلوی Dr. Neo Cortex و Dr. Nefarious Tropy را بگیرند. 

 

این بازی GamePlay اصلی حفظ کرده و با استفاده از ماسک‌های کوانتومی، عناصر جدیدی را اضافه می‌کند که می‌توانند سطوح را تغییر دهند و ابزارهایی را برای عبور یا غلبه بر موانع فراهم کنند. تیم سازنده در نظر داشت که این بازی ادامه مستقیمی از سه گانه اصلی در هر دو جنبه روایی و GamePlay باشد و پس از مطالعه مکانیک سری و تعیین عناصر تازه برای افزودن به GamePlay ، Quantum Masks و شخصیت های قابل بازی اضافی را ایجاد کردند.

 

این بازی با استقبال مثبت منتقدان روبرو شد و از حفظ و اصلاح فرمول کلاسیک سری و همچنین اجرای مکانیک های جدید گیم پلی تمجید شد. کنترل ها، مقدار محتوا و ارزش بازپخش، تصاویر، موسیقی، صداگذاری و داستان نیز مورد ستایش قرار گرفتند. فیزیک، طراحی سطح و سختی واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشت. از نظر تجاری، این بازی بالاترین درآمد ماه اول را برای عنوان Crash Bandicoot معاصر داشت، در برخی از مناطق در صدر جدول فروش قرار گرفت و نامزد چهار جایزه شد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core i3-4340 @ 3.60GHz / AMD FX-6300 Six-Core Intel Core i5-2500K @ 3.30GHz / AMD Ryzen 5 1600X
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) / AMD Radeon HD 7950 / R9 280 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) / AMD Radeon R9 390 (4GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 30 GB

Crash Bandicoot 4: It's About Time

12/03/2021
Toys for Bob
Activision
+12
حجم دانلود: 15.9 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄