Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

اوکا اوکا : بدون کریستال برنگرد !
۱۰ | ۸.۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+7

بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در سال 2018 توسط کمپانی Vicarious Visions توسعه یافته و توسط Activision منتشر شده است. این بازی بر روی پلتفرم‌های PC، Play Station 4، Nintendo Switch و Xbox One قابل اجراست و قابلیت بازی تنها به صورت تک نفره را دارد. بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy شامل سه بازی ابتدایی مجموعه یعنی Crash Bandicoot، Cortex Strikes Back و Warped می شود که در سال های ۱۹۹۶، ۱۹۹۷ و ۱۹۹۸ منتشر شده بودند. 

 

در تمامی این باز‌ی‌ها بازیکن در نقش موجودی به نام کرش بندیکوت Crash Bandicoot بازی می‌کند که باید از مراحل سخت و چالش‌برانگیز بگذرد تا جلوی شخصیت منفی این بازی‌ها یعنی دکتر نئو کورتِکس (Dr. Neo Cortex) را بگیرد. Crash برای عبور از موانع از حرکات پرشی و چرخشی استفاده می‌کند. همچنین با شکستن جعبه‌هایی می‌تواند یک سری جوایز بدست آورد. نسخه‌های بازسازی شده‌ این بازی‌ها تغییراتی نسبت به بازی‌های اصلی داشته‌اند. برای مثال سیستم Save دستی و خودکار، بازی‌های زمان‌دار (Time Trial) و امکان بازی در نقش خواهر Crash یعنی کوکو (Coco) از جمله ویژگی‌هایی است که به این بازی‌ها اضافه شده است. 

 

قبل از اعلام سه گانه N. Sane، تقریباً شش سال خبری ازعنوان Crash Bandicoot نبود، آخرین نسخه در سال 2010 منتشر شد. در مصاحبه ای Kotaku با مدیر عامل وقت Activision، آقای Eric Hirshberg در مورد آینده سری Crash او گفت: "من هیچ چیز رسمی برای اعلام ندارم، اما می توانم به عنوان یک فرد صحبت کنم، من عاشق Crash Bandicoot هستم. اینها برخی از بازی های ویدیویی مورد علاقه ی من بودند. و من دوست دارم راهی برای بازگشت این شخصیت به دنیای بازی پیدا کنم. Andy Gavin، یکی از بنیانگذاران Naughty Dog و یکی از خالقان Crash Bandicoot، گفته است که دوست دارد یک نسخه HD از چهار بازی اول Crash را ببیند، یا حتی یک استارت مجدد کامل. همکار او Jason Rubin، گفت که امیدوار است Activision عنوان Crash را به روزهای شکوه خود بازگرداند چون این شخصیت هنوز برای طرفداران 18 تا 49 ساله بسیار عزیز است". در ژوئن 2013، Andy Gavin راه هایی برای احیای این سری پیشنهاد کرد. Crash به یک راه اندازی مجدد کامل نیاز دارد. در این زمینه، می توانید تنظیمات و شخصیت های شرور Crash 1,2 کلاسیک را تکرار کنید. منطقی است که از سبک مدرن‌تری استفاده شود. من روی انیمیشن Looney Tunes و اکشن واقعا مجذوب کننده تمرکز می‌کنم. این کاری است که ما با Crash اصلی انجام دادیم، و این کار باید نتیجه بخش باشد. با توجه به بازی‌های Crash فعلی ، مردم فراموش می کنند که او زمانی باحال بود. Crash ما جنبه عجیب و غریب خاصی داشت. مطمئناً مسخره (از جنه ی خنده دار) بود - اما احمقانه نبود.

 

بازی‌های Crash همواره با حس نوستالژی همراه بوده‌اند که این سه‌گانه‌ی بازی‌های قدیمی، این حس را دوچندان کرده است. البته انتقاداتی نیز به تغییرات این بازی‌ها وارد شده است. از جمله تغییراتی که در نحوه کنترل شخصیت اصلی و یا چینش موانع در مراحل ایجاد شده است. اما به طور کلی نظر بازیکنان و منتقدان نسبت به این بازی عمدتاً مثبت بوده است. پس اگر از طرفداران بازی‌های Crash هستید، این بازی شما را راضی خواهد کرد.

 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core i5-750 @ 2.67GHz / AMD Phenom II X4 965 Intel Core i5-2300 @ 2.80GHz / AMD FX-8120 Eight-Core
حافظه 8 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) / AMD Radeon HD 7850 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 960 (2GB) / AMD Radeon R9 280 (2GB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 30 GB

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

29/06/2018
Vicarious Visions
Activision
+7
حجم دانلود: 4.32 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄