Remember Me

Remember Me

با تغییر بخشی از خاطرات می توان دنیا را تغییر داد
۱۰ | ۵.۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Remember Me یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط Dontnod Entertainment توسعه یافته و توسط Capcom منتشر شده است. این بازی در ژوئن 2013 در سراسر جهان برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد. داستان بازی بر روی Nilin متمرکز است، یک شکارچی خاطرات که برای نیروهای زیرزمینی مقاومت به نام Errorists کار می کند. هنگامی که بازی شروع می شود، او تقریباً تمام خاطراتش را توسط شرکت بزرگ Memorize از دسته داده است. او با کمک مردی مرموز به نام Edge به تلاشی می‌پردازد تا Memorize را پایین بیاورد و خاطرات از دست رفته‌اش را بازیابی کند. در طول داستان، او مجاز است از قدرت ریمیکس حافظه خود استفاده کند تا در نهایت خاطرات مردم را بازسازی کند. این مبارزه از یک سیستم ترکیبی اصلاح شده به نام Pressen تشکیل شده است.

 

Remember Me به عنوان اولین پروژه Dontnod Entertainment ساخته شد و یکی از اعضای بنیانگذار این شرکت Jean-Maxime Moris مدیر آن بود. بخشی از هدف او برای بازی خلق یک روایت قابل تامل بود و در نهایت به یک قهرمان زن برای کمک به انتقال مضامین داستان پرداخت. در اصل یک بازی انحصاری برای پلی استیشن 3 تحت سونی با عنوان Adrift بود، در سال 2011 لغو شد و بعداً توسط Capcom خریداری شد و آن را به عنوان یک بازی چند پلتفرمی دوباره زنده کرد. Remember Me پس از انتشار نظرات متفاوتی دریافت کرد. طراحی جهانی آن، موسیقی متن Olivier Deriviere، جاه‌طلبی داستان و بخش‌های Memory Remix مورد تحسین قرار گرفت.

 

Remember Me ویژگی هایی چون اکتشاف جهان بازی و مبارزات رزمی را داراست. این بازی در نقش Nilin از دید سوم شخص انجام می شود و مکانیک بازسازی حافظه را معرفی می کند: وارد شدن و تنظیم مجدد خاطرات یک شخص برای دستکاری آنها از اهداف اوست. بازیکنان این کار را با پخش مجدد یک حافظه و تغییر جزئیات برای تغییر خاطره هدف از نتیجه انجام می دهند. یکی دیگر از مکانیزم های کلیدی گیم پلی، سرقت خاطرات از اهداف خاص و استفاده از نقاطی به نام Remembranes برای پخش مجدد حافظه در زمان واقعی است: این اغلب برای ادامه بازی یا اجتناب از خطراتی که در غیر این صورت از دید بازیکن پنهان می شود، مورد نیاز است. هنگامی که درجه ی سلامت بازیکن ضعیف یا کم باشد، صفحه نمایش دچار مشکل می شود تا زمانی که میزان سلامتی مجدد به دست آید و صفحه نمایش مجدد شفاف شود. در مواردی، نیلین با پازل هایی به شکل معما روبرو می شود که باید برای باز کردن قفل درها باید آنها را حل کند تا بتواند در جریان بازی پیشروی کند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo E4600 @ 2.40GHz | AMD Athlon II X2 240 Intel Core2 Quad Q8400 @ 2.66GHz | AMD Phenom II X4 965
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 8800 GTS (512MB) / AMD Radeon HD 3850 (512MB) NVIDIA GeForce GTX 560 (1GB) / AMD Radeon HD 6950 (1GB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 9 GB

Remember Me

03/06/2013
Dontnod Entertainment
Capcom
+18
حجم دانلود: 4.15 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄