Spyro Reignited Trilogy

Spyro Reignited Trilogy

اژدهای کوچک صلح جوی
۱۰ | ۸.۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+7

Spyro Reignited Trilogy یک Remaster از سه گانه اصلی Spyro است که توسط Insomniac Games برای پلی استیشن ساخته شده است: Spyro the Dragon، Spyro 2: Ripto's Rage! و Spyro: Year of the Dragon. هر بازی یک پلتفرمر سه بعدی است که قهرمان اصلی آن، یک اژدهای بنفش نوجوان به نام Spyro  است که تلاش می‌کند تا صلح را در مجموعه‌ای از جهان‌های خاص هر بازی با غلبه بر دشمنان بازگرداند. دستیار اسپایرو، سنجاقکی به نام اسپارکس، به عنوان شاخص سلامتی او عمل می کند و از او در برابر تعداد محدودی از حملات دشمن دفاع می کند. علاوه بر این، بازی‌ها دارای تعدادی کلکسیون هستند که برای پیشرفت باید آنهارا به دست آورید، مانند جواهرات، که به عنوان ارز نیز عمل می‌کنند، و همچنین باید تخم‌های اژدها را در جریان بازی جمع آوری کنید.

 

Spyro Reignited Trilogy تلاش می کند تا بیشتر به GamePlay بازی های ابتدایی از این سری وفادار بماند.ویژگی هایی از هر سه بازی در Reignited یکپارچه شده است، مانند افزودن «نقاط مهارت» در بازی، یا توانایی Spyro برای چرخیدن از پهلو به پهلو. این عنوان همچنین چند تغییر در محتوای نسخه های اصلی ایجاد کرد. برای مثال برخی از دشمنان در عنوان ابتدایی از سلاح های نیمه اتوماتیک در نسخه پلی استیشن استفاده می کردند، که در نسخه Reignited این سلاح به اسلحه ی پینت بال تغییر کرد. علاوه بر این، یک شخصیت در Ripto's Rage! و جود داشت که نام آن از "Bombo" به "Bob the Flagkeeper" تغییر کرد.

 

همه دیالوگ‌های این شخصیت به طور کامل با تام کنی که صدای اسپایرو را در هر سه بازی Reignited ارائه می‌کرد، دوباره ضبط شد. گرافیک بصری بازنگری شد و به شخصیت‌های غیرقابل بازی، شخصیت‌های متمایز و متنوع‌تری داده شد. موسیقی متن نیز دوباره ضبط شد، با گزینه‌هایی برای پخش نسخه‌های «دینامیک» ضبط‌های جدید، که در آن موسیقی با حرکت Spyro تنظیم شده است.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core i3-2100 @ 3.10GHz | AMD FX-6300 Six-Core Intel Core i5-2500K @ 3.30GHz | AMD FX-8350 Eight-Core
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) / AMD Radeon HD 7850 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 960 (2GB) / AMD Radeon RX 480 (2GB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 40 GB

Spyro Reignited Trilogy

13/11/2018
Toys for Bob
Activision
+7
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄