سیفو با زیرنویس فارسی

Sifu.Farsi

۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز

زیرنویس شده توسط تیم سکا

بازی سیفو زیرنویس فارسی

امتیاز زیرنویس: 5/10


درباره بازی Sifu

اگر از تماشای فیلم‌های رزمی لذت میبرید و همیشه دوست داشته‌اید تجربه‌ای سینماتیک و مشابه آن را در قالب یک بازی رایانه‌ای داشته باشید سیفو دقیقا همان بازی است که بیصبرانه منتظر آن بوده‌اید. این بازی منحصر بفرد، یک گیم‌پلی بسیار خوش ساخت مبتنی بر هنر کونگ‌فو و مبارزات تن به تن را در قالب یک داستان جذاب به تصویر میکشد که قرار است شما قهرمان آن باشید. شخصیت تحت کنترل شما بسیار قدرتمند و مبارزی چیره دست است؛ اما هر بار که شکست میخورید، چند سال به سن او اضافه میشود. این بازی قرار است شما را با گیم‌پلی سخت‌اش پیر کند.


گیم‌پلی بازی Sifu

بازی Sifu در سبک مبارزه‌ای است که در سال 2022 منتشر شده. این بازی که تنها به صورت تک نفره در قالب بخش داستانی قابل انجام است، تاکنون برای کنسول‌های PS4، PS5، Nintendo Switch و رایانه‌های شخصی عرضه شده. زاویه دوربین بازی به شکل سوم شخص است و گیم‌پلی آن نیز مبتنی بر مبارزات و درگیری‌های تن به تن با بهره‌ گیری از هنر کونگ‌فو طراحی شده. بازی از مکانیزم منحصر به فردی برای تنبیه بازیکن استفاده میکند؛ هربار که در روند بازی شکست میخورید، دوباره به بازی برمیگردید اما کاراکتر شما چند سال پیرتر میشود. اگر پیش از تمام شدن عمر او داستان بازی را تمام نکنید، باید همه چیز را از ابتدا شروع کنید.


دانلود بازی سیفو با زیرنویس فارسی


سیستم مبارزه

این بازی یک بازی اکشن Beat Up است که از دید سوم شخص انجام میشود. مبارزات این بازی که از کونگ فو الهام گرفته شده، شامل بیش از 150 فن منحصر به‌فرد از این هنر رزمی پرطرفدار است. حرکات اصلی حمله را می‌توان به صورت زنجیروار و در قالب ضربات Combo اجرا کرد، اگرچه برخی ترکیب‌ها ممکن است برتری تاکتیکی بیشتری را به شما بدهند؛ مثلا حریف را گیج کنند یا باعث بر هم خوردن تعادل آن‌ها بشوند. قهرمان داستان و تمام شخصیت‌های مقابلش دارای یک نوار قدرت خاص هستند که به نوعی میزان توانایی آنها در دفع و تحمل ضربات مقابل را نشان میدهد. وقتی این نوار به طور کامل پر شود، گارد این شخصیت ها شکسته می‌شود و در برابر حملات پایانی به طور کامل آسیب پذیر می‌شوند. هرچند از آنجا که غالبا با تعداد زیادی از آن‌ها به صورت همزمان باید مبارزه کنید، شکستن این دیوار دفاعی کاری بسیار دشوار است. تمامی دشمنان بازی میتوانند مثل خودتان حملات و ضربات را دفع کنند. از طرف دیگر، شما می‌توانید به ضربات آن‌ها جاخالی بدهید که این موضوع نیازمند زمانبندی درست و حرکت به موقع است. اجرای یک فن به صورت کامل و موفق به شما این فرصت را میدهد که حریف را کاملا گیج کنید و از فرصت پیش آمده برای هل دادن یا پرت کردن آنها به محیط اطرافتان استفاده کنید.

سیفو با زیرنویس فارسی

01/12/2021
حجم دانلود: 15 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

نقدهای کاربران

۵ | ۴.۶
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

Pouria_Lod نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۱ گزارش

کی میاد ؟

ارسال پاسخ
ط ط نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ گزارش

ارسال پاسخ
bardia77kamali نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ گزارش

کی میاد

ارسال پاسخ
mig888 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۰ گزارش

لطفا کیم مورتال کمبت را اضافه میکنید

ارسال پاسخ
2
alireza5566 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۷ گزارش

mishe lotfan gharar bedin kolan 50 m bishtar nist

ارسال پاسخ
mohy2020 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۷ گزارش

سلام بعدا میشه dlcزیر نویسشو جدا دانلود کرد؟

ارسال پاسخ
MEvesalTR نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۸ گزارش

سلام زیرنویس آماده نیست؟ ننوشته که بزودی! (موقع دانلود اخطار میده میگه در حال تکمیل آرشیو هستیم)

پاسخ اپراتور (۸ تیر ۱۴۰۲)
سلام هنوز قرار ندادیم
ارسال پاسخ