کنترل با زیرنویس فارسی

Control.Farsi

PC قابل اجرا در ویندوز

زیرنویس شده توسط تیم گیمینگ

دانلود بازی کنترل با زیرنویس فارسی PC

امتیاز زیرنویس: 5/10


داستان بازی Control

داستان بازی کنترل از جایی شروع می‌شود که صدای ناشناخته در ذهن Jesse او را به طرف ساختمانی به نام ساختمان کنترل فدرال در نیویورک می‌کشاند. با وارد شدن به ساختمان او متوجه می‌شود که برادر او توسط اعضای این ساختمان که وظیفه آزمایش و تحقیق بر روی ناشناخته‌ها را دارند، دستگیر شده است. با کمی جستجو در ساختمان و روبرو شدن با اعضای آن متوجه می‌شود که ساختمان تحت کنترل نیروی ناشناخته‌ای به نام Hiss در‌آمده است و رئیس ساختمان در طی این اتفاقات کشته شده است. جسی با برداشتن اسلحه رئیس که خاصیت ماورایی و عجیب و غریب دارد، تبدیل به رئیس جدید ساختمان می‌شود و به مقابله با Hiss می‌پردازد. 


دانلود بازی کنترل با زیرنویس فارسی PC و دانلود نیم‌بها


گیم‌پلی و ویژگی‌ها

قهرمان بازی توانایی‌هایی ماورائی از جمله قابلیت جابه‌جایی اشیا و کندن قطعه‌ای از زمین یا دیوار برای پرتاب به سمت دشمنان را دارد. قابلیت شخصی سازی قهرمان بازی و ارتقاع سلاح و امکان ساخت اسلحه جدید نیز در بازی وجود دارد. از لحاظ گرافیکی طراحی چهره شخصیت‌ها و تخریب پذیری محیط با جزئیات دقیق در سطح بالایی قرار دارد و صداگذاری شخصیت‌ها با کیفیت بالایی در بازی قرار گرفته‌اند و موسیقی بازی در مبارزات حس هیجان را با ضرب آهنگ بالا به بازیکن به خوبی منتقل می‌کند.

 

Control زیرنویس فارسی


جزئیات بیشتر از بازی Control

زاویه دید بازی به صورت سوم شخص است. «کنترل» در «Oldest House» یک آسمان‌خراش بی‌نظیر بروتالیستی در شهر نیویورک و مقر خیالی اداره کنترل فدرال (FBC) که رویدادهای جهان تغییریافته (AWEs) را مطالعه می‌کند و اشیاء قدرت را از این AWEها جمع‌آوری و مطالعه می‌کند، قرار دارد. قدیمی‌ترین خانه که خود یک شی قدرت است، فضای داخلیای بسیار بزرگتر از نمای بیرونی آن دارد. یک قلمرو ماوراء طبیعی عظیم و دائماً در حال تغییر که قوانین فضا و زمان را به چالش میکشد. بازیکن کنترل جسی فادن را بر عهده دارد که به دنبال پاسخی در مورد برادرش به این سازمان آمده است و درگیر مبارزه با Hiss میشود.

کنترل با زیرنویس فارسی

02/12/2021
حجم دانلود: 24.5 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

AaAmirali نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ گزارش

جزو بهترین بازی هاست به نظرم.از نظر گرافیک و داستان و شخصیت پردازی کم نظیره.گیم پلیم که دیگه نگم براتون

ارسال پاسخ