Uncharted 4: A Thief's End

Uncharted 4: A Thief's End

Nathan Drake یک افسانست
۱۰ | ۹
به زودی در جی‌باز
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Uncharted 4: A Thief's End یک بازی اکشن ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۶ توسط Naughty Dog توسعه یافته و توسط Sony Computer Entertainment منتشر شده است. این چهارمین عنوان Uncharted است. چند سال پس از وقایع Uncharted 3: Drake's Deception، بازیکنان کنترل Nathan Drake، یک گنج جوی کهنه کار را کنترل می‌کنند. Nathan  بهمراه شریک دیرینه ی خود، Victor Sullivan، به دنبال سرنخ هایی از مکان گنج گمشده ی دزد دریایی بزرگ Henry Avery هستند. Uncharted 4: A Thief's End از منظر سوم شخص بازی می شود و عناصر پلتفرمر را در خود جای داده است. بازیکنان پازل ها را حل می کنند و برای مبارزه با دشمنان از اسلحه های گرم، فن و ضربات و مخفی کاری استفاده می کنند.



 توسعه Uncharted 4 در سال 2011، بلافاصله پس از انتشار Uncharted 3 آغاز شد. این بازی توسط کارگردان اجرایی Amy Hennig و کارگردان بازی Justin Richmond هدایت شد. توسعه در سال 2014 به دلیل خروج Hennig و Richmond از تیم Naughty Dog با مشکل مواجه شد. Neil Druckmann و Bruce Straley  در اقدامی جایگزین آنها شدند. این تیم به دنبال ترکیب عناصر گیم پلی جهان باز، با سطوح بزرگتر برای تشویق کاوش و مبارزه در یک دنیای آزاد بود. رابطه بین Nathan و Elena محوری بود و Naughty Dog در این عنوان بیشتر از سری های قبلی سعی کرد تا این رابطه ی انسانی-عاطفی را به تصویر بکشد. A Thief's End در می 2016 برای پلی استیشن 4 منتشر شد. این اولین بازی تیم Naughty Dog بود که برای پلی استیشن 4 ساخته میشد. سخت افزار PS4 قابلیت های خیلی بیشتری برای پردازش مناسب به آنها میداد.


 پس از اعلام رسمی این عنوان در نوامبر 2013، A Thief's End همانطور که انتظار میرفت، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و گیم پلی، روایت داستانی، رابطه ی عمیق احساسی و جلوه های بصری آن را تحسین کردند. چند بازبین این بازی را نتیجه ای شایسته برای داستان زندگی Nathan معرفی کردند. این بازی که یکی از بزرگترین بازی‌های ویدیویی ساخته شده در نظر گرفته می‌شود، جوایز پایان سال از جمله جوایز بازی سال را از چندین نشریه بازی، منتقدان و مراسم جوایز دریافت کرد. این بازی با بیش از 15 میلیون نسخه فروش، پرفروش ترین بازی Uncharted و یکی از پرفروش ترین بازی های پلی استیشن 4 است. 


کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-4330M @ 2.80GHz | AMD Ryzen 3 1200 Intel Core i7-4770 @ 3.40GHz | AMD Ryzen 5 1500X
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 960 (4GB) / AMD Radeon R9 290X (4GB) NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB) / AMD Radeon RX 470/570 (6GB)
DirectX DirectX 12 DirectX 12
ذخیره‌سازی 70 GB

Uncharted 4: A Thief's End

تاریخ انتشار: به زودی
Naughty Dog
+18
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

yasin tabayi نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۵ گزارش

عالیه

ارسال پاسخ
aminbakhtiar نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ گزارش

بی نظیره

ارسال پاسخ
1
mahdi3139 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ گزارش

سلام بازی رو کی آپلود میکنید؟

ارسال پاسخ
5
یونس عاشوری نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۹ گزارش

با i5 3470 cpu اجرا میشه

ارسال پاسخ
2
mohy2020 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ گزارش

3000سال میگزره تا شما گیم اپلود کنید

ارسال پاسخ
6
رضا محمدی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۶ گزارش

لطفا اگه میشه بازی assassin's creed mirage هم زود قرار بدید.

ارسال پاسخ
3
محمد صادقی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۳ گزارش

سلام. پس این بازیایی که تو قسمت بزودی زدید کی میزارید؟

پاسخ اپراتور (۱۳ مهر ۱۴۰۲)
اطلاع رسانی میکنیم
ارسال پاسخ