Journey to the Savage Planet

Journey to the Savage Planet

اولـیـن قـدم بـه سـیـاره ای بـکـر
۱۰ | ۶
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

Journey to the Savage Planet یک بازی ماجراجویی در سال 2020 است که توسط استودیو Typhoon توسعه یافته و توسط 505 Games منتشر شده است. این بازی برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در 28 ژانویه 2020 منتشر شد، پس از آن یک پورت نینتندو سوییچ در 21 می 2020 و یک نسخه Stadia در 28 ژانویه 2021 منتشر شد. نسخه ارتقا یافته بازی با عنوان Journey to The Savage Planet: Employee of the Month Edition برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S قرار است در 14 فوریه 2023 منتشر شود.

 

Journey to the Savage Planet یک بازی ماجراجویی است که از دید اول شخص انجام می شود. در این بازی، بازیکنان وظیفه دارند ARY-26 را کشف کنند، یک سیاره رنگارنگ که در آن اشکال مختلف حیات بیگانه مانند Pufferbird، Barfer و Floopsnoot زندگی می‌کنند. وظیفه اصلی بازیکن فهرست‌ بندی گیاهان و جانوران مختلف بیگانه و جمع‌آوری منابع مورد نیاز برای ساخت آیتم‌ها و ارتقاءهای جدید است، مانند جت‌پک‌ها و قلاب‌ها که بازیکنان را قادر می‌سازد تا به مناطقی که قبلاً غیرقابل دسترس بوده است برسند. بازیکنان با اشکال مختلف زندگی خصمانه روبرو می شوند که می توان با استفاده از سلاح هایی مانند اسلحه های لیزری و اقلام قابل پرتاب مانند نارنجک های اسیدی آنها را شکست داد. 

 

Journey to the Savage Planet توسط الکس هاچینسون، کارگردان Assassin's Creed III و Far Cry 4 کارگردانی شد و این اولین پروژه برای استودیوی تایفون بود. حدود 20-30 نفر روی بازی کار کردند و توسعه بازی در اواخر سال 2017 آغاز شد. این تیم می خواست بازی را به یک تجربه بسیار متمرکز تبدیل کند، بنابراین از افزودن بسیاری از ویژگی هایی که به عنوان " extras" در سایر عناوین سه گانه A در نظر گرفته می شد اجتناب کردند. عناصری از بازی‌های Metroidvania در بازی گنجانده شدند و تیم محتوای پنهان زیادی را برای تشویق بازیکنان به کشف جهان معرفی کرد. در مقایسه با بازی‌های ویدیویی استاندارد، این بازی به گونه‌ای طراحی شده بود که کوتاه‌تر و آسان‌تر از اکثر عناوین مدرن باشد، این کار به گونه‌ای انجام شد که بازیکنان آن را به عنوان یک مسئولیت تلقی نکنند. صحبت از لحن بازی، هاچینسون بازی را یک "کمدی جدی" نامید و این عنوان را "بسیار بیشتر در جنبه تخیلی داستان علمی تخیلی" دانست. دیالوگ های بازی به صورت طنز طراحی شده بود، اما تیم اطمینان حاصل کرد که بازیکنان می توانند به صورت عمدی یا تصادفی لحظات خنده داری را از طریق سیستم های مختلف گیم پلی به هم پیوسته عنوان خلق کنند. Metroid Prime، سری Far Cry و Subnautica بر طراحی بازی تأثیر گذاشتند، در حالی که سبک بصری درخشان بازی از فیلم هایی مانند Men in Black و Ghostbusters الهام گرفته شده بود. این بازی دارای عناصری از پایونیر است، یک بازی لغو شده که هاچینسون در Ubisoft روی آن کار می کرد. این تیم از دوران طلایی داستان های علمی تخیلی به ویژه خوش بینی بیان شده در آن آثار تاثیر گرفت.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) 32/64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-750 @ 2.67GHz | AMD Athlon II X4 635 Intel Core i5-2300 @ 2.80GHz | AMD FX-4350 Quad-Core
حافظه 4 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) / AMD Radeon HD 7950 / R9 280 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 670 (2GB) / AMD Radeon HD 8990 (2GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 20 GB

Journey to the Savage Planet

28/01/2021
Typhoon Studios
505GAMES
+12
حجم دانلود: 3.41 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄