SnowRunner

SnowRunner

حمل محموله در مسیرهای صعب العبور
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+3

SnowRunner یک بازی ویدئویی شبیه‌سازی آفرود در سال ۲۰۲۰ است که توسط Saber Interactive توسعه یافته و توسط Focus Home Interactive منتشر شده است. پس از Spintires و دنباله MudRunner، بازی به عنوان MudRunner 2 در آگوست 2018 معرفی شد. Focus Home و Saber Interactive تصمیم گرفتند که یک سال بعد عنوان Snowrunner را دوباره معرفی کنند. این بازی در تاریخ 28 آوریل 2020 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد، سپس در 18 می 2021 یک پورت برای نینتندو سوییچ منتشر شد. در تاریخ 31 می برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S منتشر شد. Snowrunner به بازیکن اجازه می‌دهد تا وسایل نقلیه خارج از جاده را در حین عبور از مکان‌ها برای تکمیل اهداف کنترل کند. این بازی بیش از 60 وسیله نقلیه مختلف است.

 

SnowRunner یک بازی ویدیویی شبیه‌سازی جهان باز آفرود است که وظیفه بازیکن آن رساندن محموله به مکان‌های مختلف در حین رانندگی در زمین‌های ناهموار است. بازی دارای یک سیستم آسیب است که در آن هم آسیب بر روی مدل فیزیکی وجود دارد و هم آسیب نشان داده شده از طریق رابط کاربری (UI). هر یک از مناطق بازی پس از وقوع یک فاجعه تنظیم می شود، چه طبیعی مانند سیل یا ساخته دست انسان، مانند شکستن خط لوله. هر مکان یک منطقه روستایی در آمریکای شمالی یا روسیه است. همانطور که بازیکن با انجام ماموریت‌های خاص پیشرفت می‌کند، پولی به دست می‌آورد که می‌تواند برای ارتقاء وسایل نقلیه فعلی خود یا کلاً وسایل نقلیه بهتر خرج شود. هر دوی اینها معمولاً عبور بازیکن از زمین سخت بازی را آسان تر می کند. در طول مسیر، بازیکن با ماموریت‌های زمان‌بندی‌شده اختیاری مواجه می‌شود که در آن، هرچه بازیکن سریع‌تر آنها را کامل کند، پاداش‌های تکمیل بهتر می‌شود. هر منطقه داستان خاص خود را دارد که معمولاً شامل تعمیر آسیب های ناشی از فاجعه ای است که در منطقه رخ داده است. 

این بازی همچنین دارای ترکیبی از سفارشی سازی های زیبایی شناختی و مکانیکی است، از تغییر رنگ وسیله نقلیه بازیکن گرفته تا تغییر نوع لاستیک روی وسیله نقلیه یا نصب اقلام اضافی تضعینی. SnowRunner دارای طیف گسترده ای از کامیون ها، مانند شورولت کودیاک و BAZ-6402 است. کامیون هایی که در مناطق آمریکای شمالی یا روسیه یافت می شوند با ملیت محل زندگی خود مطابقت دارند. کامیون‌های روسی معمولاً نام‌هایی متفاوت از زندگی واقعی دارند، در حالی که کامیون‌های آمریکای شمالی مجوز رسمی استفاده از نام واقعی شان را دارند. بهبودهای مکانیکی کامیون‌ها معمولاً مستلزم آن است که بازیکن قبل از خرید و نصب آنها به آستانه پیشرفت خاصی برسد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-4130 @ 3.40GHz | AMD Ryzen 3 2200U Intel Core i7-8700 @ 3.20GHz | AMD Ryzen 7 2700
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) / Radeon R9 270 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) / AMD Radeon RX 580 (4GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 34 GB

SnowRunner

28/04/2020
Saber Interactive
+3
حجم دانلود: 20.1 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴.۵
۵ | ۴

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

راد ناز نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۸ گزارش

ایا دی ال سی هم داره؟

پاسخ اپراتور (۲۹ مرداد ۱۴۰۳)
سلام خیر
ارسال پاسخ
gh_amirsemi نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۱ گزارش

چرا بازی رو نمیشه با دسته انجام داد ؟

ارسال پاسخ
نعمت کوچک نژاد نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۸ گزارش

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ارسال پاسخ
1
dani_alr نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۹ گزارش

ایا مولتی میشه بازیش کرد؟

پاسخ اپراتور (۹ مرداد ۱۴۰۲)
سلام اطلاعی ندارم
ارسال پاسخ
1