No Man's Sky

No Man's Sky

۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

No Man's Sky یک بازی اکشن ماجراجویی تلاش برای بقاست که توسط Hello Games ساخته و منتشر شده است. در آگوست 2016 برای پلی استیشن 4 و ویندوز، در جولای 2018 برای ایکس باکس وان، در نوامبر 2020 برای کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و سری اس و در اکتبر 2022 برای نینتندو سوییچ منتشر شد. در حالی که Hello Games و Apple ادعا کرده‌اند که پورت‌های macOS و iPadOS در حال توسعه هستند و برای انتشار در سال 2022 برنامه‌ریزی شده‌اند، این پورت در واقع هرگز منتشر نشد، و نه Hello Games و نه Apple به‌روزرسانی ای از وضعیت جدید آن ارائه نکرده‌اند. این بازی حول پنج ستون ساخته شده است: اکتشاف، بقا، مبارزه، تجارت و ساخت پایگاه. بازیکنان می‌توانند در یک جهان باز جبرگرایانه که شامل بیش از 18 کوینتیلیون سیاره است، به بازی بپردازند. از طریق سیستم تولید رویه‌ای بازی، سیارات دارای اکوسیستم‌های خاص خود با اشکال منحصربه‌ فرد گیاهان و جانوران هستند و گونه‌های مختلف بیگانه ممکن است بازیکن را درگیر نبرد یا تجارت درون سیستم‌های سیاره‌ای کنند. بازیکنان با استخراج منابع برای نیرو و بهبود تجهیزات خود، خرید و فروش منابع با استفاده از اعتبارات به دست آمده از طریق مستندسازی گیاهان و جانوران یا تجارت با شکل‌های حیات فوق‌الذکر، ساختن پایگاه‌های سیاره‌ای و گسترش ناوگان فضایی، یا پیروی از طرح کلی بازی، در بازی پیشرفت می‌کنند. با جستجوی رمز و راز پیرامون موجودیت معروف به اطلس.

 

شان موری، بنیانگذار Hello Games، می‌خواست بازی‌ای بسازد که حس کاوش و خوش‌بینی آثار علمی تخیلی و هنر دهه‌های 1970 و 1980 را به تصویر بکشد. این بازی طی سه سال توسط یک تیم کوچک در Hello Games با کمک تبلیغاتی و انتشاراتی Sony Interactive Entertainment توسعه یافته است. این بازی توسط رسانه های بازی به عنوان یک پروژه جاه طلبانه برای یک تیم کوچک تلقی می شد و موری و هلو گیمز توجه قابل توجهی را به انتشار آن جلب کردند.

 

No Man's Sky در سال 2016 بازخوردهای متفاوتی دریافت کرد و برخی از منتقدان دستاوردهای فنی دنیای تولید شده را تحسین کردند، در حالی که برخی دیگر گیم پلی بازی را ضعیف و تکراری می دانستند. با این حال، پاسخ انتقادی با فقدان چندین ویژگی که در بازی گزارش شده بود، به ویژه قابلیت های چند نفره، خدشه دار شد. این بازی به دلیل عدم ارتباط Hello Games در ماه‌های پس از عرضه مورد انتقاد بیشتری قرار گرفت و واکنش خصمانه برخی از بازیکنان آن را ایجاد کرد. موری بعداً اظهار داشت که Hello Games در کنترل هیاهوی بازی و تعداد بازیکنان بزرگتر از حد انتظار در زمان عرضه شکست خورده است و از آن زمان تاکنون در مورد به‌روزرسانی‌های بازی سکوت اختیار کرده تا زمانی که تقریباً آماده انتشار شوند. تبلیغ و بازاریابی No Man's Sky موضوع بحث شد و به عنوان نمونه ای از مواردی که در بازاریابی بازی های ویدیویی باید اجتناب کرد ذکر شده است.

 

از زمان انتشار اولیه بازی، Hello Games به بهبود و گسترش No Man's Sky ادامه داده است تا به چشم انداز تجربه ای که می خواستند بسازند، دست یابد. این بازی تعداد زیادی به‌روزرسانی محتوای اصلی رایگان را دریافت کرده است که چندین ویژگی را که قبلاً از دست رفته بودند، مانند اجزای چند نفره اضافه کرده‌اند، در حالی که ویژگی‌هایی مانند وسایل نقلیه سطحی، ساخت پایگاه، مدیریت ناوگان فضایی، بازی بین پلتفرمی و پشتیبانی از واقعیت مجازی را اضافه کرده‌اند. این به طور قابل توجهی استقبال کلی No Man's Sky را بهبود بخشیده است.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-2312M @ 2.10GHz | AMD Ryzen Embedded R1305G Intel Core i5-560M @ 2.67GHz | AMD Ryzen 3 3250C
حافظه 8 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1060 (3GB) / AMD Radeon RX 470/570 (3GB) NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB) / AMD Radeon R9 390X (6GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 13 GB

No Man's Sky

09/08/2018
Hello Games
+12
حجم دانلود: 8.2 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴.۳
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

R.Belvado نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ گزارش

یه سوال ،
اگه الان از جی باز این بازی رو نصب کنم و بازی کنم ..
و بعدش اگه بازی آپدیتی بده شما بازی رو آپدیت می‌کنید ؟
یعنی من که میام بازی رو باز کنم قبلش آپدیت می‌شه بعد می‌ره تو بازی ؟

ارسال پاسخ
عرفان کاوه نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۷ گزارش

ممنون از برنامه خوبتون لطفا کی آبدیت جدید این بازیرو میزارین؟و با آبدیت کردن بازی سیو‌ها لز بین میرن ؟

ارسال پاسخ
hitman124 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ گزارش

سلام این نسخه کرک انلاین هستش؟

پاسخ اپراتور (۷ اسفند ۱۴۰۲)
سلام خیر.
ارسال پاسخ
AmirAliKl727 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۳ گزارش

سلام آیا جدیدترین نسخه بازی رو قرار دادین؟

پاسخ اپراتور (۱۳ آبان ۱۴۰۲)
سلام یکی بعد از این نسخه امده باز.
ارسال پاسخ
TiTaBBastan نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۸ گزارش

من عاشق این گیم هستم
ممنون از دوست خوبم گیم باز GBAZ😍

ارسال پاسخ
علیرضا روحانی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۳۰ گزارش

سلام
همچنان هم نیومده و هیچ بازی اضافه نمیکنید از روزی که جب باز رو نصب کردیم 1 ماه بیشتر شده ولی هیچ بازی قرار نمیدید حتی بازی‌های جدیدی که دارن کرک میشن و همه سایتا میزارن
لطف کنید اضافه کنید اولین برنامه خوب ایرانی هستید که تو این قالب داره فعالیت میکنه ولی هیچی اضافه نمیکنید

پاسخ اپراتور (۳۱ مرداد ۱۴۰۲)
سلام چشم تمام این بازی ها اماده هستن و به زودی روی هاست قرار میگیرن
ارسال پاسخ
علی روحانی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۹ گزارش

اینو دیگه کاش میزاشتید خیلی بازی هست که نزاشتید فقط هست و میریم دان کنیم نمیشه

پاسخ اپراتور (۱۰ مرداد ۱۴۰۲)
سلام چشم به زودی قرار میدیم.
ارسال پاسخ