PC Building Simulator 2

PC Building Simulator 2

یک ابر کامپیوتر برای خودت بساز
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+7

PC Building Simulator یک بازی ویدئویی شبیه سازی استراتژیک است که توسط The Irregular Corporation و توسعه دهنده مستقل رومانیایی Claudiu Kiss تولید شده است. این بازی حول مالکیت و اجرای کارگاهی است که رایانه‌های شخصی را می‌سازد و نگهداری می‌کند، عمدتاً رایانه‌های بازی محور. این بازی قبل از اینکه توسط ناشر مستقل The Irregular Corporation در سال 2017 انتخاب شود، به طور مستقل توسط Claudiu Kiss توسعه داده شد. در ابتدا برای دسترسی زودهنگام در مارس 2018 در Steam منتشر شد. این بازی با سیستم عامل ویندوز سازگار است و از رابط OpenGL بهره می برد.

 

PC Building Simulator  دارای قطعات واقعی از مجموعه وسیعی از برندهای تخصصی است. دنباله‌ای برای PC Building Simulator، تحت عنوان PC Building Simulator 2 در 12 اکتبر 2022 در فروشگاه Epic Games منتشر شد.

 

در حالت Career بازی، بازیکن مسئولیت یک کارگاه را بعهده می گیرد که در آن باید کارهایی را انجام دهد که شامل اصلاح رایانه‌های از پیش ساخته شده (مانند حذف ویروس‌ها، افزودن قطعات جدید) یا ساخت یک رایانه کاملاً جدید برای به دست آوردن پول نقد در بازی است. پس از انجام هر کار، بازیکن تعداد معینی امتیاز XP کسب می کند. زمانی که به مقدار مشخصی از XP دست یافت، بازیکن در سطح بالایی قرار می‌گیرد و بخش‌های جدیدتر و پیشرفته‌تر را باز می‌کند.

 

برای به دست آوردن قطعات، بازیکن باید آنها را از فروشگاه های آنلاین خیالی خریداری کند که قطعات نو یا دست دوم را می فروشند. برای قطعات جدید، بازیکن می‌تواند بین خدمات حمل و نقل مختلف یکی را انتخاب کند: هر چه زمان تحویل کوتاه‌تر باشد، بازیکن باید پول نقد بیشتری بپردازد. بازی 3 انتخاب ارائه می دهد: تحویل روز بعد، گزینه استاندارد که 30 دلار هزینه دارد. تحویل همان روز، که قطعات را بلافاصله در محل بارگیری می‌ریزد، اما 100 دلار هزینه دارد. و تحویل آهسته اما ارزان که می تواند از 3 تا 5 روز کاری طول بکشد اما فقط 10 دلار هزینه دارد. قطعات استفاده شده به صورت رایگان ارسال می شوند، اما معمولا چندین روز یا حتی چند هفته طول می کشد تا به دستشان برسد. یک تقویم تاریخ تحویل تخمینی را برای هر محصول خریداری شده و مهلت‌های سفارش‌های مشتریان را دنبال می‌کند.

 

با پیشرفت بازیکن، آنها شروع به دیدن مبالغ بیشتری از پول نقد ذخیره شده در بانک های خود می کنند که می تواند صرف بهبود کارگاه خود شود. برخی از ارتقاءها شامل میز کار اضافی (که برای انجام وظایف با کارایی بیشتر لازم است) و کابینت (برای دسته بندی رایانه ها و کاهش شلوغی میز کار استفاده می شود).

 

بازیکن بازی را با یک کامپیوتر ابتدایی شروع می کند که می تواند تمام کارهای مورد نیاز برای انجام سفارشات مشتریان را انجام دهد. با این حال، با پیشرفت بازی، بازیکن می تواند آن را به طور کامل سفارشی کند (یا حتی یک بازی جدید را از ابتدا بسازد)، چه برای راحتی و چه صرفا زیبایی. همچنین یک تابلوی امتیاز اختیاری وجود دارد که بهترین رایانه های شخصی ساخته شده توسط سایر بازیکنان در طول دوران حرفه ای خود را فهرست می کند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core i5-2500K @ 3.30GHz | AMD Athlon X4 740 Quad Core Intel Core i5-3450 @ 3.10GHz | AMD Athlon X4 845
حافظه 4 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) / AMD Radeon R9 285 / 380 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 760 (4GB) / AMD Radeon R9 380 (4GB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 30 GB
هشدار: این بازی کارت گرافیک های تجمیع شده با CPU یعنی Integrated GPU ها یا به اصطلاح گرافیک های Onboard را آنطور که باید پشتیبانی نمی کند.

PC Building Simulator 2

12/10/2022
The Irregular Corporation
+7
حجم دانلود: 6.9 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۵

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

parsa0312ggg نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ گزارش

بازیه خوبیه به علمتون هم اضافه میکند

😊

ارسال پاسخ
1
TAHAgamer نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۷ گزارش

سلام و خسته نباشید جدمت ادمین‌ها و کارکنان عزیز . این بازی کی منتشر میشه داخل gbaz

پاسخ اپراتور (۷ شهریور ۱۴۰۲)
سلام تا 10 روز آینده قرار میگیره.
ارسال پاسخ
1