A New Beginning Final Cut

A New Beginning Final Cut

یک بازی سینماتیک ، ماجراجویانه و ترسناک
۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

بازی A New Beginning Final Cut یک بازی سینماتیک ، ماجراجویانه و ترسناک می باشد. در این بازی ماجراجویی که سبکی کلاسیک را داراست ، یک دگرگونی آب و هوایی بسیار خطرناک تمامی دنیا را تحت تاثیر خود قرار می دهد. این دگرگونی در روایتی از سرتیتر خبرهای امروز دنیا گرفته شده و مربوط به زندگی در دوره ی کنونی که ما هستیم می باشد. 


| داستان بازی | 

داستان بازی به این شکل است که بنت سونسون Bent Svensson از پروژه تحقیقات راه های جایگزین تولید انرژی به اجبار استعفا داده است و در حال حاضر او در جنگل های نروژ زندگی می کند و دست از تحقیقات خود نکشیده است. او توسط زن جوانی به نام پری زودتر از موعد مقرر باز نشسته شده است . بنت ادعا می کند قرار است در آینده اتفاقات ناخوشایندی برای زمین بیفتد . پری سعی می کند تا بنت را متقاعد کند که هیچ تحولات ناگهانی آب و هوایی اتفاق نخواهد افتاد ولی او قانع نمی شو . به هرحال بنت نتایج اکتشافاتش را در اختیار یک سرمایه دار انرژی قرار می دهد ولی سرمایه دار جز به منافع و ثروت خودش فکر نمی کند .به همین دلیل پری و بنت تصمیم می گیرند تا با هم از این اتفاقات جلوگیری کنند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows Vista/7/8 Windows Vista/7/8
پردازنده 2 GHz (Single Core) or 1.8 GHz (Dual Core) 2.5 GHz (Single Core) or 2 GHz (Dual Core)
حافظه 1500 MB RAM 2 GB RAM
گرافیک OpenGL 2.0 compatible with 256 MB RAM (Shared Memory is not recommended) OpenGL 2.0 compatible with 512 MB RAM (Shared Memory is not recommended)
DirectX Directx 9.0 Directx 9.0
ذخیره‌سازی 5 GB HD space

A New Beginning Final Cut

08/10/2010
Daedalic Entertainment
+18
حجم دانلود: 4 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄