The Invincible

The Invincible

۱۰ | ۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

بازی The Inbincible یک بازی ماجراجویی اول شخص است که توسط Starward Industries توسعه و توسط 11 Bit Studios در سال 2023 عرضه شد.


| داستان بازی |

بازی The Invincible داستان یک دانشمند فضایی است که در یکی از سفرهایش به همراه تیم خود پا به سیاره Regis III می‌گذارد؛ اما سفینه آن ها سقوط کرده و شما باید به جستجوی هم گروهی‌ های گمشده خود بگردید. شما یه اختر زیست‌ شناس ماهر و مشهور به نام یسنا هستید که باید پدیده‌ های شگفت انگیز فضایی را کشف کنید، در بازی می‌توانید به Astrogator خود گزارش دهید و از او در مواقع سختی‌ ها کمک بگیرید و تا به شما در هنگام گم شدن مشورت دهد. شما در بازی ربات‌ ها و ابزار‌های خاصی را در دسترس دارید که می‌توانند راه را به شما نشان دهند و به کمک ابزار‌ها بتوانید از خود در برابر دشمنان دفاع کنید. این بازی گجت‌ های آینده‌ نگر مختلفی مانند دوربین‌ های دوچشمی با فاصله و فوکوس دستی و یک ردیاب دستی LED را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. 



| جی باز |

میتونید همین حالا این بازی کامپیوتری رو از لانچر جی باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای اونه که لانچر جی باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت افزاری سیستم برای اجرای بازی می شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت افزاری سیستم، محدودیت دیگه ای برای دانلود و اجرای بازی های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 (64-bit) Windows 10 (64-bit)
پردازنده AMD Ryzen 5 3600 (6 core with 3,5 Ghz) or Intel i5-10400F (6 core with 2,9 Ghz) AMD Ryzen 7 5800x (8 core with 3,8 Ghz) or Intel i7 - 10700(8 core with 2,9 Ghz)
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک AMD R7 260x (2GB) or Nvidia GTX 760 (2GB) Radeon 6600XT (8GB) or Nvidia GTX 1660 Ti (6GB)
DirectX Version 12 Version 12
ذخیره‌سازی 40 GB
متفرقه Requires a 64-bit processor and operating system - SSD (Preferred), HDD (Supported). Framerate might drop in graphics-intensive scenes. Ultrawide screen not supported yet, this feature will be added as a priority.

The Invincible

06/11/2023
Starward Industries
11 Bit Studios
+18
حجم دانلود: 16.9 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄