The Talos Principle 2

The Talos Principle 2

۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+7

بازی The Talos Principle 2 یک پازل اول شخص و فکری است که محتوای فلسفی و محیط‌ های خیره‌ کننده بازی اول را یدک میکشد و شامل چالش‌هایی جذاب و سرگرم کننده که ذهن شما را به خود درگیر می کند می باشد.


| درباره بازی | 

بشریت در این دنیا منقرض شده است، اما فرهنگ بشری هنوز هم در شهر ربات‌ ها جریان دارد. کاراکتر بازی خودش را درگیر ماجراجویی‌ های هیجان انگیز کرده و قصد دارد که یک ابرساختار مرموز را شکل دهد که قدرت‌ های عظیم جهان را به خود جلب می‌کند. معضلات فلسفی که شخصیت‌ های بازی با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند اغلب منعکس کننده مسائل دنیای واقعی مانند اخلاق رشد تمدن پس از آسیب‌ های زیست محیطی توسط انسان هستند. بازی بازیکنان را تشویق می‌کند تا به این سؤالات فکر کنند، حتی اگر پاسخ آسان یا قطعی وجود نداشته باشد. دیالوگ‌ ها و بحث‌ های اختیاری در بازی عمق قابل توجهی را ارائه می‌دهند و ارزش کاوش را دارند.


| جی باز |

میتونید همین حالا این بازی کامپیوتری رو از لانچر جی باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای اونه که لانچر جی باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت افزاری سیستم برای اجرای بازی می شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت افزاری سیستم، محدودیت دیگه ای برای دانلود و اجرای بازی های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل 64-bit Windows 10 (version 2004 or newer) 64-bit Windows 10 (version 2004 or newer)
پردازنده 4 core CPU @ 2.5 GHz (AMD Ryzen 5, Intel core i3/i5) 6 or 8 core CPU @ 3.0 GHz (AMD Ryzen 7, Intel core i5/i7)
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک 4 GB VRAM; Radeon RX 470, GeForce GTX 970 8+ GB VRAM; Radeon RX 6800, GeForce RTX 3070
DirectX Version 12 Version 12
ذخیره‌سازی 75 GB
متفرقه Intel integrated GPUs are not supported. SSD recommended - Requires a 64-bit processor and operating system

The Talos Principle 2

02/11/2023
Croteam
Devolver Digital
+7
حجم دانلود: 70 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄