داستان فصل‌ها: یک زندگی شگفت انگیز

Story of Seasons: a Wonderful Life

۱۰ | ۶
PC قابل اجرا در ویندوز
+3

درباره بازی Story of Seasons: A Wonderful Life

بازی Story of Seasons A Wonderful Life یک نسخه بازسازی شده از Harvest Moon: A Wonderful Life، برای گیم‌کیوب است که در سال 2003 منتشر شد. در بازی داستان فصل‌ها: یک زندگی شگفت انگیز، در مزرعه‌‌ای آرام شروع شده و می‌توانید در آن ریشه بدوانید. هر فصل در بازی ده روز طول می‌کشد و با گذشت زمان، ساکنان Forgotten Valley پیر می‌شوند و داستان‌های فردی آن‌ها آشکار می‌شود. میتوانید خاطرات ماندگاری با خانواده خود ایجاد کرده. خانه خود را ساخته و زندگی بی دغدغه‌ای را در مزرعه داشته باشید.



گیم‌پلی بازی Story of Seasons: A Wonderful Life

بازیکنان وظیفه دارند زندگی کشاورزی خود را در کنار این شخصیت‌ها بگذرانند، روابط ایجاد کنند و تصمیمات مهمی مانند انتخاب دوستان و شرکای زندگی بگیرند. بازیکنان در طول فرآیند خلق کاراکتر، گزینه‌های سفارشی‌ سازی بیشتری دارند و به آن‌ها اجازه می‌دهد شخصیت خود را بر اساس ترجیحات خود طراحی کنند. در شروع بازی شما از زمینی که به شما ارث رسیده است شروع میکنید و دام‌های خود را پرورش میدهید. میتوانید ظاهر خود را در طول بازی نیز عوض کنید مانند رنگ مو، مدل مو و لباس‌ها. به مرور زمان حیوانات بیشتری را میتوانید داخل مزرعه بیاورید. آن‌ها نیاز به مراقبت دارند و شما باید به آنها رسیدگی کنید. به طور مثال: پشم‌هایشان را شانه بزنید، شیر آن‌ها را بدوشید و به آن‌ها غذا دهید.


محصولات و گیاهان

شما میتوانید محصولاتی مانند انگور، انار، هویج، هلو، سیب، پرتقال، موز، گوجه و خیلی چیزهای دیگه بکارید. توجه داشته باشید که هر محصولی فصل خاص خودش را برای رشد کردن دارد. برخی میوه‌ها نیاز است که در تابستان کاشته شود تا در زمستان بتوانید آن را برداشت کنید. به موقع به آن‌ها آب بدهید تا زودتر رشد کنند و خشک نشوند. اگر گیاهتان در فصل مورد نظرش رشد نکند در فصل بعدی میوه شما خواهد سوخت و امکان برداشت وجود ندارد.



دستگاه‌‌های ساخت پنیر و کره

در بازی دستگاه‌هایی وجود دارد که هزینه‌ی بسیار بالایی دارند اما اگر موفق به خرید آن‌ها شوید سود بسیار خوبی خواهد داشت. با دادن شیر به دستگاه میتوان پنیر و کره بدست آورد و با قیمت خوبی آن‌ها را در بازار فروخت. همچنین گل‌هایی که در اطراف محیط وجود دارند را میتوانید جمع‌آوری کنید و در بازار بفروشید.


آشنایی و دوست شدن با اهالی مزرعه

شما میتوانید با اهالی مزرعه در تعامل باشید و پیوند خود را با دیگران قوی‌تر کنید. درخواست‌های آن‌ها را بررسی کرده و سعی کنید خواسته‌هایشان را انجام دهید تا هم پیوندتان قوی تر شود و هم جایزه‌ای ارزشمند به شما خواهند داد.



مناسبت‌ها و آتش‌بازی

در خانه شما یک تقویم وجود دارد که در آن مناسبت‌ها را نوشته است. در این مناسبت‌ها معمولا یک روز قبل یکی از اهالی به خانه شما آمده و شما را به جشن دعوت میکند. در زمان و مکانی که گفته شده شما باید حضور پیدا کنید تا در کنار دیگران جشن گرفته و شاهد انیمیشن‌های جذاب آن باشید.


ماهیگیری

شما میتوانید به کنار رودخانه بروید و ماهیگیری کنید. هر بار مدل‌های متفاوتی از ماهی را شما خواهید گرفت که هرکدام ویژگی و قیمت متفاوتی دارد. هر نوع ماهی برای یک دستور پخت غذاست. همچنین قیمت ماهی‌ها متفاوت است و میتوانید آن‌ها را در بازار بفروشید. به یاد داشته باشید ماهی‌ها هم میتوانند جز درخواست‌های دیگران باشد.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Story of Seasons: A Wonderful Life رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10/11 Windows 10/11
پردازنده Intel Core i5-3470 / AMD Ryzen 5 2400 Intel Core i7-6700 / AMD Ryzen 5 2600
حافظه 6 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA Geforce GTX 950 / Radeon HD 7870 NVIDIA GeForce GTX 1060 / Radeon RX 580
DirectX Version 11 Version 11
ذخیره‌سازی 3 GB

داستان فصل‌ها: یک زندگی شگفت انگیز

27/06/2023
Marvelous Entertainment Inc
+3
حجم دانلود: 1.35 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۵

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

knight نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۶ گزارش

خیلی خوبه دقیقا عین harvest moon من خیلی حال میکنم با این سری بازی ها

ارسال پاسخ