سیستم شاک ریمیک

System Shock Remake

۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

درباره بازی System Shock Remake

بازی سیستم شاک ریمیک توسط Nightdive Studios توسعه یافته و توسط Prime Matter منتشر شده است، بازیکنان را به یک سفر هیجان انگیز در ایستگاه فضایی سایبرپانک در سال 2072 می‌برد. داستان بازی در ایستگاه سیتادل که یک ایستگاه فضایی عظیم متعلق به شرکت TriOptimum است اتفاق می‌افتد. بازیکن نقش یک هکر معروف به را بر عهده میگیرد که از یک کمای شفابخش 6 ماهه بیدار میشود تا ایستگاه را در آشفتگی پیدا کند.

هوش مصنوعی کنترل ایستگاه، SHODAN (شبکه دسترسی به داده بیش از حد بهینه شده حساس) سرکش شده است و خدمه و سیستم‌های ایستگاه را ویران می‌کند. به عنوان هکر باید در راهروهای خائنانه ایستگاه سیتادل حرکت کنید، نقشه‌های SHODAN را کشف کنید و به سلطنت وحشت او پایان دهید. داستان دارای پیچ و تاب‌های جذابی است که مضامینی از هوش مصنوعی، فراانسان گرایی و ماهیت انسانیت دارد. این دوراهی‌های اخلاقی پیشرفت فناوری کنترل نشده و عواقب ایجاد یک هوش مصنوعی قدرتمند را بررسی می‌کند.


دانلود بازی System Shock Remake برای کامپیوتر


گیم‌پلی بازی System Shock Remake

این بازی گیم پلی غیر خطی را ارائه میدهد و به بازیکنان این امکان را میدهد تا اهداف را با ترتیبات مختلف مورد بررسی قرار دهند و آزادانه ایستگاه را کاوش کنند. انتخاب‌هایی که در طول بازی انجام میشود عواقبی خواهد داشت که بر داستان و تعامل با NPC‌ها تأثیر میگذارد. طراحی سطح، عمودی بودن را با مسیرهای متعدد و مناطق پنهان برای کشف تشویق میکند. بازیکنان باید منابع را عاقلانه مدیریت کنند، زیرا مهمات و موارد شفا محدود هستند. مکانیک هک، یکی از جنبه‌های اصلی بازی اصلی، به بازیکنان این امکان را میدهد که به مناطق قفل شده دسترسی پیدا کنند، سیستم‌های امنیتی را غیرفعال کنند و دشمنان رباتیک را کنترل کنند. ارتقا مهارت‌ها و توانایی‌های سایبرنتیک شخصیت نقش مهمی در پیشرفت بازی دارد.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری System Shock Remake رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7/8.1/10 (64-bit only) Windows 7/8.1/10 (64-bit only)
پردازنده Intel Core i5-2400/AMD FX-8320 or better Intel Core i7-3770/AMD FX-8350 or better
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GTX 670 2GB/AMD Radeon HD 7870 2GB or better NVIDIA GTX 970 4GB/AMD Radeon R9 290 4GB or better
DirectX Version 11 Version 11
ذخیره‌سازی 10 GB

سیستم شاک ریمیک

03/03/2023
Nightdive Studios
Prime Matter
+18
حجم دانلود: 3.2 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄