تراین 5: یک ساعت توطئه

Trine 5: A Clockwork Conspiracy

۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

درباره بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy

بازی Trine 5: Clockwork Conspiracy یک بازی ویدئویی معمایی و ARPG است که توسط Frozenbyte توسعه یافته و توسط THQ Nordic منتشر شده است. این قسمت پنجمین قسمت از سری Trine است. قهرمان اصلی بازی با لکه‌دار شدن شهرتش، جان عزیزانش را در خطر داده و قصد دارد که همه اتفاقات را جبران کند. او از قدرت جادویی خود برای جذب متحدین بیشتر استفاده کرده و ارتش وحشتناکی که رو به رویش حرکت می‌کنند را نابود می‌کند. در این سفر جادویی، بازیکنان کنترل سه شخصیت منحصر به فرد را به دست می‌گیرند: آمادئوس جادوگر، زویا دزد و پونتیوس شوالیه.


دانلود بازی Trine 5 Clockwork Conspiracy برای PC


گیم‌پلی

هر شخصیت مجموعه‌ای از مهارت‌های خود را به میز می‌آورد و یک تجربه گیم‌پلی پویا را ایجاد می‌کند. با پیشروی در بازی و تکمیل ماموریت‌ها امتیازات تجربه کسب می‌کنید که می‌توان از آن برای باز کردن توانایی‌های بیشتر برای هر شخصیت استفاده کرد و به گیم‌پلی لذت بیشتری داد. این سری از بازی فرمول برنده سری خود را از پازل‌های قانع کننده، مبارزات پیچیده و گرافیک بی عیب و نقص حفظ می‌کند.


ویژگی‌ها

  • یک ماجراجویی 2.5 بعدی با اکشن پلتفرمر و پازل
  • دنیای فانتزی زیبا با تصاویری خیره کننده
  • حماسی‌ترین داستان‌ها با مراحل پازل‌ها


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Trine 5: Clockwork Conspiracy رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10/11 Windows 10/11
پردازنده Intel Core i7-2600K 3.40GHz or Ryzen 5 1600 Intel Core i7-7700K 4.20 GHz or Ryzen 5 3600
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD Radeon R9 280 NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB or AMD RX 580
DirectX Version 11 Version 11
ذخیره‌سازی 16 GB
متفرقه SOUND CARD: DirectX compatible

تراین 5: یک ساعت توطئه

31/08/2023
Frozenbyte
THQ Nordic
+12
حجم دانلود: 16.6 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

آنلاین کوآپ
تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄