گیسو کمند

Disney Tangled The Video Game

۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+15

درباره بازی Tangled

بازی گیسو کمند نام بازی میباشد که بر اساس انیمیشن معروف و محبوب آن ساخته شده است. در این بازی ماجراجویانه که داستان محور میباشد. بچه ها با فعالیت های گوناگون روبرو میشوند، شخصیت‌های جالب را ملاقات میکنند، با حیوانات دوست میشوند و به عنوان یک تیم کار میکنند تا به کمک ماجراجویانی با نام‌های راپونزل و فلین بپردازند. با استفاده از توانایی‌های منحصر به فرد افراد بازی، شما میتوانید به عنوان راپونزل بازی کنید و از موهای طلایی او استفاده کنید تا اشیا را به سمت خود بکشانید و از صخره‌ها بالا بروید. گل‌ها را در حالت افسونگری پرورش دهید و تعداد زیادی رنگ جمع کنید تا دیوار برج را رنگ آمیزی کنید و یا قطره‌های خورشید را جمع کنید تا امتیاز به دست آورید.


دانلود بازی گیسوکمند برای PC


گیم‌پلی بازی Tangled

گیم‌پلی گیسوکمند ترکیبی از پلتفرمینگ و پازل است و گیم‌پلی‌ای مشترک بین فلین و راپونزل را دارد. بازیکن کنترل راپونزل یعنی شاهزاده خانم داستان با موهای جادویی را در اختیار دارد که از کودکی توسط مادر گاتل ربوده شده است و همینطور بازیکن دوم یعنی فلین رایدر، دزد فراری را که پس از دزدیدن تاج به برج راپونزل پناه میبرد میتوانید کنترل کنید. بازیکن میتواند در صورت نیاز بین راپونزل و فلین انتخاب کند در چه شرایطی با کدام شخصیت بازی کند و شخصیت دیگر توسط هوش مصنوعی بازی کنترل میشود. در اتاق راپونزل میتوانید به ماموریت‌های مختلفی مانند داستان اصلی، چالش ها و فعالیت‌های رنگ آمیزی دسترسی داشته باشید.


بازی گیسوکمند | Tangled برای PC


ویژگی‌ها و مهارت‌های هر شخصیت

هر شخصیت توانایی‌های خاص خود را دارد که مطابق با داستان انیمیشن است. راپونزل می‌تواند محیط را بهبود بخشد و با موهای جادویی خود گل‌ها را رشد دهد. در حالی که فلین می‌تواند با استفاده از شمشیر خود درختچه‌ها و دیگر موانع را برش دهد. علاوه بر این راپونزل همچنین میتواند از موهای خود موقتا به عنوان یک طناب استفاده کند تا فلین را بر جاهای بلندتر ببرد یا راه خود را از میان شاخه‌های درختان بچرخاند. هر دو بازیکن دارای سلاحح مخصوص به خود هستند. ماهیتابه برای راپونزل و شمشیر برای فلین. فلین میتواند به طور کامل دشمنان را ناتوان کند در حالی که راپونزل فقط میتواند آنها را کمی ضعیف کند.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Tangled رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows XP/Vista/7
پردازنده Intel Pentium 4 @ 2.4 GHz / AMD Athlon XP 3000
حافظه 1 GB
گرافیک nVidia GeForce FX 5600 / ATI Radeon 9600
DirectX Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 2 GB

گیسو کمند

19/11/2010
Planet Moon Studios
+15
حجم دانلود: 1.58 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

سارینا نظریان نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۹ گزارش

عالی من از بچگی بازی کردم تا حالا

ارسال پاسخ