درباره بازی GYLT

ترس‌های خود را شکل دهید و به واقعیت تبدیل کنید و از شکل‌ها بترسید. سفری را آغاز کنید که در آن با بدترین ترس‌‌های خود روبرو می‌شوید و با تأثیرات احساسی اعمال خود در این بازی ماجراجویی مهیج با پازل و عناصر فکری، مخفی‌کاری و اکشن مواجه می‌شوید. این بازی با داستان سرایی جذاب، دنیای تاریک و مکانیک‌‌های چالش برانگیز گیم‌پلی بازیکنان را مجذوب خود می‌کند و با ترکیب یکپارچه عناصر ترس و بقا، پازل، مخفی‌کاری و اکشن، تجربه‌ای جذاب و غوطه ور را ایجاد کرده است.


دانلود بازی GYLT برای PC


داستان بازی GYLT

"سالی" که توسط همسالانش مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد، خود را در یک دنیای متفاوت کابوس آمیز گرفتار می‌یابد، جایی که ترس‌ها و خاطرات دردناک او به شیوه‌های آزاردهنده‌ای ظاهر می‌شوند. همان‌طور که بازیکنان عمیق‌تر به این نسخه پیچ خورده Bethelwood می‌پردازند، باید حقیقت ناپدید شدن امیلی را کشف کنند و با عواقب احساسی اعمال خود مقابله کنند. پس از تعقیب و گریزهای بسیار گروهی از قلدرها به شهر آمده و ترس‌ها و خاطرات این دختر را زنده می‌کنند. شیوه‌ای شیطانی در روایت داستان دیده می‌شود و شما با تمام ترس‌های دوران کودکی خود مواجه خواهید شد. باید دنیای اطرافتان را درک کرده و رمز و راز ناپدید شدن امیلی را هم کشف کنید. تصمیم‌گیری کرده و ببینید که می‌توانید با موجودات اسرار آمیز روبرو شوید یا ترجیح می‌دهید از دست آ‌ن‌ها پنهان شوید. شما می‌توانید از ترس‌‌تان اجتناب کرده یا دل به دریا زده و آن‌ها را نابود کنید.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری GYLT رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 64-bit Windows 10 64-bit
پردازنده Intel Core i5-9600K Intel Core i5-3570K
حافظه 8 GB 32 GB
گرافیک AMD Radeon R9 Fury Series / GTX 1060 AMD Radeon RX 5700 XT / RTX 2070
DirectX 12 12
ذخیره‌سازی 7 GB

جی وای ال تی

06/07/2023
Tequila Works
Tequila Works
+12
حجم دانلود: 5.76 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۵

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

parsa.rr نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۷ گزارش

داستان بسیار علی دارد من نسخه بدون زیر نویس رو بازی کردم پیشنهاد میکنم حتما نسخه زیر نویس شده رو بازی کنید چون بعضی کار‌های داخل بازی رو راحت بفهمید

ارسال پاسخ
meraj08 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ گزارش

عالی و سرگرم کننده

ارسال پاسخ
Shayan_Zed7 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ گزارش

بازی قشنگی بود پیشنهاد میکنم بازیش کنین

ارسال پاسخ