دراکولا اوریجین

Dracula: Origin

۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

درباره بازی Dracula Origin

بازی دراکولا اوریجین که توسط کمپانی Frogwares در سال 2008 برای PC منتشر شده است. این بازی از زیباترین بازی‌های سبک ماجراجویی، ترسناک و ماجراجویی است. دراکولا که داستان این موجود مخفوف افسانه‌ای و خون آشام را زنده میکند. خون آشام این داستان در ابتدا انسان پاک و مبلغ مسیحیت بود ولی با اتفاقاتی ناگواری که برایش می‌افتد و نامزدش با شخص دیگری ازدواج میکند، او نیز به یک دراکولا خون آشام خوفناک وحشی مبدل می شود. در این بازی جذاب رایانه‌ای شما نقش پروفسور Van Helsing را بازی میکنید که یک شکارچی دراکولا است. دراکولا در این داستان در صدد پیدا کردن راز و رمزهاییست که مردگان را زنده میکند و شما باید مانع از این اتفاق شوید.


دانلود بازی Dracula Origin برای PC


گیم‌پلی بازی Dracula Origin

هسته گیم‌پلی تفاوت چندانی با ماجراجویی‌های کلاسیک ندارد و به دو بخش پیدا کردن آیتم‌ها و حل کردن معماها تقسیم می‌شود و در نهایت هدف شما نابودی دراکولا و نجات مینا است. در بیشتر محیط‌ها آیتم‌های بسیار زیادی وجود دارد که اکثر آن‌ها یا بسیار کوچک هستند یا در پس زمینه استتار شده‌اند و پیدا کردن تمام آن‌ها زمان زیادی می‌برد. بازی به صورت دید سوم شخص است و سبک بازی به شکل اشاره و کلیک انجام میشود.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Dracula Origin رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows XP/Vista
پردازنده Pentium 4/Athlon XP or better
حافظه 512
گرافیک 128 MB DirectX 9 compatible
DirectX Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 2.5 GB

دراکولا اوریجین

29/05/2008
Frogwares
Frogwares
+18
حجم دانلود: 1.67 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄