اژدهای دریم ورکس: افسانه‌های 9 قلمرو

DreamWorks Dragons Legends of The Nine Realms

۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+7

درباره بازی DreamWorks Dragons Legends of The Nine Realms

اژدهای دریم ورکس: افسانه‌های 9 قلمرو بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و ماجراجویی میباشد که در سال 2022 توسط A Heartful of Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازیکنان می‌توانند در نقش Thunder، یکی از اژدهایان معروف این سری بازی کرده و به ماجراجویی بپردازند. وی قصد دارد تا در دنیای پنهان، به جستجو و یافتن اعضای خانواده‌اش بپردازد و شما نیز باید به او کمک کنید. این بازی همانند انیمیشن از راوی برای تعریف داستان استفاده می‌کند.


هنگام اوج گرفتن و شیرجه رفتن باد را در برابر خود احساس کنید

از سرعت دم و پنجه‌های خود برای شکست دادن دشمنان و غول‌ اژدهایان غول پیکری که در راه شما ایستاده‌اند استفاده کنید.




اژدهای درونی خود را آزاد کنید

در ماجراجویی آتشین خود برای نجات خانواده تاندر و نجات پادشاهی، اژدهای درونی خود را آزاد کنید و فراتر از دنیای پنهان پرواز کنید.




مهارت‌ها و قدرت‌ها

این شما هستید که می‌توانید آرامش را به قلمروهای به هم پیوسته یخ، آتش، تاریکی و فراتر از آن بازگردانید. شعله‌های آتش را در سینه خود برافروخته و به آسمان بروید. آینده این سرزمین به دستان شما بستگی دارد و باید در تلاش برای احقاق حق باشید. به مانند یک اژدها رفتار کرده و با آزادی پرواز از قدرت تاندر و دوستانش استفاده کنید. تاندر و دوستانش را به لول‌های بالا ببرید تا با انتخاب مهارت‌ها و قدرت‌ها به قهرمانان نهایی اژدها تبدیل شوید.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری DreamWorks Dragons Legends of The Nine Realms رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 64-Bit Windows 10 64-Bit
پردازنده AMD Ryzen 3 1200 /Intel Core i3-7100 Processor: AMD Ryzen 5 2500X / Intel Core i5-8400
حافظه 8 GB 8 GB
گرافیک AMD Radeon RX 550 4GB / Nvidia GTX 750 // GPU AMD Vega 8 / Intel Iris UHD AMD Radeon R9 280 / Nvidia GTX 960 6GB
DirectX Version 11 Version 11
ذخیره‌سازی 8 GB

اژدهای دریم ورکس: افسانه‌های 9 قلمرو

23/09/2022
AHEARTFULOFGAMES
Outright Games
+7
حجم دانلود: 4.5 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄