شبیه‌ساز کامیون یورو 2

Euro Truck Simulator 2 - Vive la France

۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+3

درباره بازی Euro Truck Simulator 2 - Vive la France

Vive la France یک محتوای افزودنی جدید برای عنوان محبوب Euro Truck Simulator 2 است که‌ به واسطه آن می‌توانید این بار با کامیون خود در فرانسه جولان دهید. در نسخه قبلی، تنها یک بخش کوچک از فرانسه حضور داشت، اما هم‌ اکنون گیمرها می‌توانند با نصب این DLC در یک‌ نقشه گسترده از این کشور جولان دهند. شهرهای مختلف فرانسه در این دی‌ال‌سی چون پاریس با توجه به سطح شما به‌مرور زمان فعال خواهند شد‌. شبیه سازی محیطی بازی شبیه‌ساز کامیون یورو 2 به گونه‌ای بسیار چشمگیر، جذاب و فوق‌العاده انجام گرفته و شما در حین رانندگی محو تماشای محیط‌های اطراف خواهید شد. در این بازی کامپیوتری نقشه کامل کشور فرانسه با دقت بسیار بالا طراحی گردیده و شما میتوانید با کامیون‌های خود در سرتاسر کشور به کاوش و حمل و نقل مشغول باشید، شما میتوانید در 20 هزار کیلومتر از جاده‌ها و بزرگراه‌های کشور فرانسه به این شغل مشغول شده و اوقات فراغت خود را سپری کنید.


دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 - Vive la France برای PC


گیم‌پلی بازی Euro Truck Simulator 2 - Vive la France

مسیر خود را از طریق بلوارهای وسیع، شهرهای صنعتی و خیابان‌های باریک دهکده‌های روستایی طی کنید. نقاط دیدنی و معروف را کشف کنید. شما در ای بازی حمل و نقل انواع محموله‌های جدید برای خدمات‌ رسانی به شرکت های جدید محلی فرانسوی را تجربه خواهید کرد. 


ویژگی‌های بازی Euro Truck Simulator 2 - Vive la France

  • نقشه‌ای بزرگ از فرانسه
  • 13500 کیلومتر جاده و بزرگراه جدید
  • مکان‌های دیدنی معروف
  • 21 شهر جدید
  • روستاها و مناظر روستایی فرانسه
  • شرکت‌های محلی جدید برای کار
  • وجود صنایع جدید
  • محموله‌های جدید برای حمل


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Euro Truck Simulator 2 Vive la France رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 Windows 7/8.1/10 64-bit
پردازنده Intel Core i5-6400 or AMD Ryzen 3 1200 or similar Intel Core i5-9600 or AMD Ryzen 5 3600 or similar
حافظه 8 GB 12 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD Radeon RX 460 or Intel HD 630 (2GB VRAM) NVIDIA GeForce GTX 1660 or AMD Radeon RX 590 (2GB VRAM)
DirectX 11 11
ذخیره‌سازی 5 GB

شبیه‌ساز کامیون یورو 2

19/10/2012
SCS Software
SCS Software
+3
حجم دانلود: 4.73 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄