انقراض

Extinction

۱۰ | ۶.۶
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

درباره بازی Extinction

بازی انقراض یکی از بازی‌های کوچک و مستقلی است که به‌تازگی برای پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرارگرفته، این بازی که توسط استدیوی Iron Galaxy Studios توسعه داده‌ شده است. داستان بازی در زمان بسیار دوری روایت می‌شود، جایی که موجودات بسیار بزرگ و غول‌ پیکر بر زمین فرمانروایی می‌کنند، این موجودات که کنترل زمین را در دست گرفته‌اند بسیار بی‌ رحم هستند و با ظلم خود انسان‌‌ها و موجودات زیادی را به کام مرگ کشانده‌اند، شما در نقش یکی از بازماندگان که قدرت بسیار بالایی نیز دارد، باید با این موجودات غول‌ پیکر مقابله کنید و با استفاده از نیروهای ویژه‌ی خود آن‌‌ها را از پای درآورید.



داستان غنی

تا جایی که میتوانید جمعیتی از مردم را نجات دهید و حریفان خود را شکست دهید.


ماموریت‌های جانبی

ماموریت‌های جانبی متفاوت با اهداف مختلف را انجام دهید تا خود را ارتقا دهید تا در کمپین به شما کمک کند.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Extinction رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7/8.1/10 (64-bit Required) Windows 7/8.1/10 (64-bit Required)
پردازنده Intel Core i5-760 2.8 GHz | AMD Athlon X4 740 3.2 GHz Intel Core i7-4771 3.5 GHz | AMD FX-9370 4.4 GHz
حافظه 8 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 (2 GB VRAM) | AMD Radeon HD 7870 (2 GB VRAM) NVIDIA GeForce GTX 970 (4 GB VRAM) | AMD Radeon RX 470 (4 GB VRAM)
DirectX Version 11 Version 11
ذخیره‌سازی 3 GB

انقراض

10/04/2018
Iron Galaxy
Modus Games
+18
حجم دانلود: 2.25 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄