در جستجوی نمو

Finding Nemo

شنا شنا شنا میکنیم
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+3

درباره بازی Finding Nemo

در جست و جو نمو یک بازی ویدیویی بر اساس انیمیشنی که از آن منتشر شد تولید شده است. در این بازی ماهی کوچک و ماجراجویی بنام Nemo راه دراز و پر دردسری از روی کنجکاوی و کشف خیلی از چیزها در زیر آب پیش میگیرد و پدر او ناچارا به پیدا کردن این ماهی همه جا سفر میکند میپردازد. شعار بازی، ماهی‌ها دوستان ما هستند، نه غذا میباشد. مارلین و نمو را از طریق ماجراجویی نهایی زیر آب راهنمایی کنید. با تمام شخصیت های بزرگ فیلم Disney/Pixar (دیزنی/پیکسار) در جستجوی نمو آشنا شوید، زیرا تمام هیجان‌های خط داستانی فیلم را تجربه میکنید. جستجوی نمو ادامه دارد و یافتن او به عهده شماست.


دانلود بازی Finding Nemo برای PC


گیم‌پلی بازی Finding Nemo

هدف بازی تکمیل مراحل مختلف در نقش قهرمانان فیلم یعنی نمو، مارلین یا دوری است. این بازی شامل کات سین‌هایی از انیمیشن نمو است. بازی نمو شامل مراحل ماجراجویی/پازل، همراه با چندین مینی گیم است. هر مرحله و مینی گیم بر اساس صحنه خاصی از فیلم است. 


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Finding Nemo رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل 98/ME/XP/2000
پردازنده Pentium II 266MHz
حافظه 128 MB
گرافیک 8MB 800×600 at 16-bit color DirectX compatible Video Card
DirectX Version 8.1
ذخیره‌سازی 1 GB
متفرقه Sound Card: 16-Bit

در جستجوی نمو

05/05/2003
Disney Interactive Studios
THQ Nordic
+3
حجم دانلود: 0.05 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

امیر حسین نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ گزارش

لطفا اینو اضافه کنید خاطرات بچگیمونه

پاسخ اپراتور (۱۱ تیر ۱۴۰۳)
سلام تا یک ساعت دیگه میتونید دانلودش کنید.
ارسال پاسخ