برخاسته از خاک

From Dust

۱۰ | ۸.۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

درباره بازی From Dust

برخاسته از خاک یک بازی ویدئویی در سبک استراتژی است که توسط شرکت Ubisoft Montpellier توسعه یافته و به وسیله Ubisoft در آگوست 2011 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. داستان بازی و سبک آن همانند بازی‌هایی همچون  Peter Molyneux و Bullfrog Productions که در سال 1989 ساخته شده بود میباشد. شما در این بازی بسیار قدرتمند هستید و باید از ابتدا شروع به ساختن جهان و جزئیات آن کنید و دنیای را به صورت کامل خلق نمایید. این بازی در جشنواره‌ی بازی‌های رایانه‌ای بفتا نیز که یکی از معتبرترین هم نشینی‌های صنعت گیم است و به موفقیت قابل قبولی دست یافت و جوایز بهترین بازی نوآورانه و بهترین بازی استراتژیک را از آن خودش نمود.


دانلود بازی From Dust برای PC


ویژگی‌های بازی From Dust

  • این بازی جایی است که هر چیزی را که می‌بینید، با آن‌ها تعامل دارید
  • محیط‌های متنوع مثل جزایر گرمسیری، مناظر آتشفشانی، بیابان‌ها و موارد دیگر را کشف کنید
  • از قبیله خود در برابر ویرانگرترین حملات طبیعت محافظت کنید. مقابله با سونامی‌ها، آتش سوزی‌ها، زلزله‌ها و آتشفشان‌ها


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری From Dust رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows XP (SP3) / Windows Vista (SP2) Windows XP SP3 / Vista SP2
پردازنده 1.8 GHz Intel Core 2 Duo or 2.3 GHz AMD Athlon64 X2 4400+ 2.66 GHz Intel Core i7 920 or 3.0 GHz AMD Phenom II X4 or better
حافظه 1.5 GB (Windows XP) / 2 GB (Windows Vista) 3 GB DDR3
گرافیک 256 MB DirectX 9.0c-compliant card with Shader Model 3.0 or higher (*see supported list) 512 MB Geforce 9 or Radeon HD 4000 (*see supported list)
DirectX Directx 9.0c Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 2 GB

برخاسته از خاک

17/08/2011
Ubisoft
Ubisoft
+12
حجم دانلود: 1.13 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄