هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت 1

Harry Potter and the Deathly Hallows: Part I

۱۰ | ۲
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

درباره بازی Harry Potter and the Deathly Hallows: Part I

بازی هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت 1 که در ژانر اکشن و ماجراجویی است توسط کمپانی EA ساخته و در سال 2010 منتشر شد. داستان از جایی شروع می‌شود که لرد ولدمورت قدرت بیشتری پیدا کرده است و حالا وزارت جادو در دستان اوست. در این میان هری و دوستانش به دنبال پیدا کردن دامبلدور هستند و می‌خواهند تمامی این افراد خبیث را از دنیا پاک کنند. این در حالی است که برای این سه نفر و بقیه دنیای جادوگری امید چندانی نمانده است. آن‌‌ها در جریان پیدا کردن جان پیچ‌‌ها متوجه می‌شوند که افسانه یادگاران مرگ حقیقت دارد و همه‌ چیز حالا روی متوقف کردن ولدمورت متمرکز شده است.


دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows: Part I


گیم‌پلی بازی Harry Potter and the Deathly Hallows: Part I

بازیکن شخصیت هری پاتر را در دوربین سوم شخص کنترل خواهد کرد. هری با جمع کردن تجربه امتیاز بدست می‌آورد که میتواند با آن‌ها طلسم‌های خودش را ارتقا دهد. مبارزه در این سری از بازی متفاوت است به شکلی که حین مبارزه مکث‌های کوتاهی رخ میدهد تا شما دکمه یا کلیک موس را با توجه به چیری که بازی از شما خواسته فشار دهید. بازیکن میتواند طلسم خود را از قسمت طلسم‌ها تغییر دهد. هدشات نیز یکی از ویژگی‌های بازی است که بازیکن می‌تواند طلسم را به سمت سر حریف هدف قرار دهد. بخشی از گیم‌پلی بازی قایم شدن پشت وسایل است، میتوانید پشت وسایل بمانید تا وقتی که آن وسیله نابود شود تا به شما آسیبی نرسد.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1 رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows XP/Windows Vista/Windows 7
پردازنده Single Core 2.4GHz or Dual Core 2.0GHz or equivalent
حافظه 1.5 GB
گرافیک 256MB DX9c compatible graphics card. Geforce 6800, Ati X1600 or better. Laptop chipsets may work but are not supported.
DirectX Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 5 GB

هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت 1

16/11/2010
EA
EA
+18
حجم دانلود: 4.53 GB
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄