عصر یخبندان ماجرای اسکرات دیوانه

Ice Age Scrats Nutty Adventure

PC قابل اجرا در ویندوز
+7

درباره Ice Age Scrats Nutty Adventure

بازی عصر یخبندان ماجرای اسکرات دیوانه در سبک سری بازی‌‌های ماجراجویی میباشد که در سال 2019 توسط Outright Games Ltd ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بلوط نقره‌‌ای توسط نیروی شر برداشته‌ شده است و Scart نیز دیوانه آن است. تنها راه برگشت آن، شروع سفری اعجاب‌ انگیز در سراسر سرزمین زیبا و متفاوت بازی است. تعدادی بلوط‌‌های جادویی در نقاط مختلفی قرار داده‌ شده‌اند و باید دست‌ به‌ کار عظیمی زد و وارد چالش بزرگی شد. در این میان با موجودات وحشی روبه‌رو می‌شوید که هر لحظه می‌خواهند شما را از رسیدن به این بلوط‌های خوشمزه و خوش آب و رنگ دور کنند.



گیم‌پلی Ice Age Scrats Nutty Adventure

باید از طبیعت وحشی و بلاهایی که منتظر شما هستند نیز دور شوید و با سلامتی کامل به سمت خانه زیبا و پر آرامش خود برگردید. مکان‌هایی پر از ماجراهای متفاوت را کاوش کنید. چیزهای ارزشمند را کشف کنید که قدرت‌های ویژه را باز کنند و به Scrat کمک می‌کنند تا بالاتر بپرد، اشیای سنگین‌تر را بگیرد و آخرین گنج را پیدا کند. برای مقابله با گرگ‌های خشن، حشرات موذی، رئیس‌های غول‌پیکر ماقبل تاریخ، و خطرناک‌تر از همه بدشانسی بی‌پایان اسکرات آماده شوید.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Ice Age Scrats Nutty Adventure رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 / 8 / 10 Windows 7 / 8 / 10
پردازنده Intel Core i5-2500K 3.3GHz / AMD FX-8150 3.6GHz or equivalent Intel Core i5-4460 3.2 GHz / AMD Ryzen 5 1600X 3.6GHz
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک GeForce GTX 550 Ti / Radeon HD 6790 2GB VRAM GeForce GTX 960 / Radeon HD 7950 3GB VRAM*
DirectX Version 11 Version 11
ذخیره‌سازی 15 GB

عصر یخبندان ماجرای اسکرات دیوانه

18/10/2019
Just Add Water
Outright Games
+7
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄