فانوس

Lantern

۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+3

درباره Lantern

فانوس بازی در سبک ماجراجویی میباشد که در سال 2016 توسط Storm in a Teacup ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. شما باید در قالب وزش باد نقش آفرینی کرده و فانوس داستان بازی را به کنترل خود درآورید. در دوره‌ای از تاریخ، شاهزاده‌ای غمگین از زندگی خود احساس نارضایتی دارد و تصور میکند که برای هیچ کسی از اهمیت برخوردار نیست، تمام سرزمین رنگ و بوی شادی را از دست داده، در این زمان افسانه‌ی بازی با روشن شدن یک فانوس آغاز میگردد. در این بازی شما با 4 جهان مختلف در قاره آسیا طرف هستید که ماجراجویی‌های بسیار جذابی در انتظارتان هستند. روزی روزگاری شاهزاده خانمی بود بسیار غمگین. اونقدر احساس بی‌مهری و ناراحتی میکرد که همه چیز در اطرافش خاکستری و بی روح شده بود و تمام سرزمین از رنگ و شادی محروم شده بودند. افسانه ما از زمانی شروع میشود که یک فانوس تنها در دهکده‌ای دور روشن شد.


دانلود بازی Lantern

جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Lantern رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 / 8.1 / 10 Windows 7 / 8.1 / 10
پردازنده Intel Core i3 (i5-2500K for VR) Intel Core i5 or equivalent
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک nVidia GeForce GTX450 / VR: nVidia GeForce GTX970 or better nVidia GeForce GTX560 or similar / VR: nVidia GeForce GTX980 or better
DirectX Directx 9.0c Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 3 GB

فانوس

15/11/2016
Storm in a Teacup
Storm in a Teacup
+3
حجم دانلود: 0.08 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄