لگو هری پاتر: سال‌های 1 تا 4

Lego Harry Potter: Years 1–4

۱۰ | ۸.۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+7

درباره LEGO Harry Potter: Years 1-4

لگو هری پاتر: سال‌های 1 تا 4 یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط شرکت Traveller's Tales توسعه یافته و به وسیله Warner Bros با همکاری Interactive Entertainment در ژوئن 2010 منتشر شده است. داستان از جایی آغاز میشود که یک شب پسری به نام هری به خاله‌اش سپرده میشود. پدر و مادر او توسط جادوگری قدرتمند به قتل رسیده‌اند و تنها یادگاری هری از آن حادثه زخمیست که بر روی پیشانی او نقش بسته است. بازی داستان 4 سال زندگی هری در مدرسه هاگوارتز را روایت میکند. در ابتدای بازی، هری هنوز نمیداند که پدر و مادرش یک جادوگر بوده‌اند و پس از مدتی که جغدهای نامه رسان نامه‌های متعددی را برای او می‌آورند متوجه موضوع شده و تصمیم می گیرد دعوت هاگوارتز را قبول کند.


دوستان و همراهان هری

وقتی هری به مدرسه میرود اولین دوستان او هرماینی و رون هستند که همه جا با هری همراه هستند و در همه‌ی قسمت‌های زندگی هری به او کمک میکنند تا به هدفش برسد. شخصیت‌های متفاوتی را در بازی ملاقات میکنیم مانند مدیر مدرسه دامبلدور، نگهبان مدرسه هاگريد و پروفسور اسنيپ استاد درس معجون‌سازی که با گذشت بازی، هری با آن‌ها ملاقات خواهید کرد. هر سال از تحصیل هری دارای داستان‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد خود است که روایت شده و همین امر باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی شده است.

دانلود بازی Harry Potter: Years 1-4

مراحل چالش‌ برانگیز

برای پیشبرد مراحل باید معماهایی که در بازی وجود دارد را حل کنید که این کار ساده‌ای نبوده و ممکن است گیمرهای حرفه‌ای را نیز اسیر خود کند. حل معماها به صورت تکنفره و جمعی صورت میگیرد و ممکن است در طول بازی با دشمنانی روبرو شوید که با استفاده از چوب دستی قادر خواهید بود تا آن‌ها را از پای درآورید.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری LEGO Harry Potter: Years 1-4 رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows XP/Vista Windows XP/Vista
پردازنده Intel P4 1.8 GHz/AMD Athlon XP 2200+ Intel Core 2 Duo/AMD Athlon 64, 2.8GHz
حافظه 512 MB 2 GB
گرافیک ATI X1300/NVIDIA GeForce FX 5800 (256 MB RAM) ATI HD 2900/NVIDIA GeForce 8800
DirectX Directx 9.0c Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 6 GB

لگو هری پاتر: سال‌های 1 تا 4

25/06/2010
TT Games
+7
حجم دانلود: 5.85 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

صدرا ابراهیمی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ گزارش

واقعا برنامه‌ی بسیار خوبی ساختین و سرعت نت رو محدود نمی‌کنید😊

ارسال پاسخ