لگو ایندیانا جونز: ادامه ماجرا

Lego Indiana Jones 2 The Adventure Continues

۱۰ | ۶
PC قابل اجرا در ویندوز
+7

درباره LEGO Indiana Jones 2 The Adventure Continues

لگو ایندیانا جونز: ادامه ماجرا یک بازی ویدیویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط شرکت Traveller's Tales توسعه یافته و به وسیله LucasArts در نوامبر 2009 برای ویندوز منتشر شده است. در بازی طراحی شخصیت‌های فانتزی و لگویی است. همینطور رنگبندی محیط هم جذاب است و فضای بسیار دلنشینی دارد. بیشتر اجزای تشکیل دهنده محیط از لگو درست شده‌اند. همین امر باعث شده تا در هنگام از بین رفتن به قطعات کوچکتر تبدیل شوند. در بازی جلوه‌های ویژه خاصی وجود ندارند و تنها افکت‌هایی که دیده میشوند، از هم پاشیده شدن لگوها است. همینطور در بعضی مراحل هم باید به مبارزه دشمنانی قوی‌تر بپردازید.


موسیقی

صداگذاری بازی بسیار جذاب است. تم اصلی موسیقی فیلم‌های ایندیانا جونز در بازی شنیده میشود. صداگذاری در این بازی و کلا بازی‌های لگو سازندگان چون شخصیت ها صحبت نمیکنند و فقط حالات چهره آن‌ها تغییر میکند مشکل خاصی ندارند.


بازی Indiana Jones 2


گیم‌پلی

گیم‌پلی بازی بیشتر همان حالت کلاسیک بازی‌های لگو را دارد. اکثرا شما مشغول نبرد بازی دشمنان لگویی هستید که با چند ضربه به قطعات کوچک‌تر تبدیل میشوند. همانند گذشته در اکثر مراحل باید با یارتان همکاری داشته باشید تا بتوانید بازی را پیش ببرید. 


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Lego Indiana Jones 2 The Adventure Continues رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows XP or Vista
پردازنده Intel P4 1.8 Ghz or AMD Athlon XP 2200+
حافظه 256 MB | 512 MB ( Vista )
گرافیک ATI X1300 with 256MB of ram, or Nvidia FX5800
DirectX Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 5 GB

لگو ایندیانا جونز: ادامه ماجرا

18/02/2010
Traveller's Tales
LucasArts
+7
حجم دانلود: 4.27 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄