لگو جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد

Lego Star Wars The Force Awakens

۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

درباره Lego Star Wars The Force Awakens

بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد که در سال 2016 توسط Traveller’s Tales و TT Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. داستان بازی درواقع روایتگر اتفاقات نسخه هفتم این سری است و گیمر وظیفه پیش برد مراحل بازی در نقش شخصیت‌ های اصلی این فیلم لیانا، پو دمرون، فین را بر عهده دارد. مانند نسخه‌های پیشین بازی شاهد صحنه‌های طنز در روند آن بودیم، این موضوع حتی در صحنه‌های کشت و کشتار بازی نیز مشاهده می‌شود. به جز داستان روند مراحل اصلی بازی، که در این بازی روایت می‌شود، گیمر در طول بازی می‌تواند بلوک‌های طلایی مختلفی را جمع‌آوری و به‌وسیله آن‌ها مراحل فرعی بازی را انجام دهد. 


سیستم مبارزات - زاویه دید - شخصیت‌ها

در این سری از بازی لگو استاروارز حدود دویست شخصیت قابل بازی وجود دارد. از ربات‌های مختلف گرفته تا شخصیت های فرعی و اصلی نسخه‌های پیشین. اتومبیل‌ها و وسایل جابه‌جایی بازی به خوبی عمل کرده و شاهد تنوع بسیار در این موضوع بودیم. مهم‌ترین تغییر این بازی در بخش گیم پلی اش نسبت به نسخه‌های پیشین، تغییر سبک سیستم مبارزات آن به شوتر سوم شخص است.


دانلود بازی لگو استاروارز نیرو برمی‌خیزد


ویژگی‌های Lego Star Wars The Force Awakens

  • تعداد کرکترهای بازی حدود 200 شخصیت است
  • ربات‌ها و شخصیت‌های اصلی و فرعی در این بازی وجود دارد
  • تنوع بالا در اتومبیل‌ها
  • تغییر سبک سیستم مبارزات به شوتر سوم شخص
  • معماهای متنوع‌تر
  • گیم‌پلی ارتقا یافته


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Lego Star Wars The Force Awakens رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows XP/Vista/7/8/10 Windows XP/Vista/7/8/10
پردازنده Intel Core 2 Quad Q6600 (2.4 GHz) / AMD Phenom x4 9850 (2.5 GHz) Intel i5, 4 x 2.6 GHz or AMD equivalent
حافظه 4 GB 4 GB
گرافیک GeForce GT 430 (1024 MB)/ Radeon HD 6850 (1024 MB) NVIDIA GeForce GTX 480 or ATI Radeon HD 5850 or better, 1Gb RAM
DirectX Directx 9.0c Version 11
ذخیره‌سازی 20 GB
متفرقه Windows XP and DirectX® 9.0b and below not supported

لگو جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد

27/06/2016
Traveller's Tales
+12
حجم دانلود: 18.8 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄