بزرگراه‌های کوچک

Mini Motorways

۱۰ | ۶
PC قابل اجرا در ویندوز
+3

درباره Mini Motorways

بازی بزرگراه‌های کوچک در سبک کژوال، ایندی، شبیه‌سازی و استراتژیک است که توسط Dinosaur Polo Club ساخته و در سال 2021 عرضه شده است. بازی‌های شبیه سازی روز به روز در حال گسترش هستند و هر روز تنوع بیشتری را به نمایش میگذارند. گرافیک بازی خوب است و از عناصر ساده در بازی استفاده شده است و همچنین برای تفکیک کردن عناصر میتوانید از چندین رنگ متنوع استفاده کنید. در این بازی شما باید با استفاده از هوش و خلاقیت خود، مشکل عبور و مرور و حمل‌ و نقل را در شهر حل کنید.


Mini Motorways


داستان Mini Motorways

شما بایست راه‌های ارتباطی بین شهرها احداث کنید تا سیستم حمل و نقل آن را گسترش دهید. برای ایجاد یک کلانشهر شلوغ، نیاز است یک شبکه ترافیکی را بسازید و جاده‌های خود را باز طراحی کنید. شما باید سیستم‌‌های جاده‌ای را در مسیرهای درون و بیرون شهری ترسیم کنید و شهر خود را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهید.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Mini Motorways رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین.تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 SP1+
پردازنده Intel Pentium 4 2.00GHz
حافظه 4 GB
گرافیک ATI FireGL T2-128
DirectX Version 10
ذخیره‌سازی 350 MB

بزرگراه‌های کوچک

20/07/2021
Dinosaur Polo Club
Dinosaur Polo Club
+3
حجم دانلود: 0.02 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄