زمین بازی هیولاهای آوازخوان من

My Singing Monsters Playground

PC قابل اجرا در ویندوز
+7

درباره My Singing Monsters Playground

بازی My Singing Monsters Playground در سبک ماجراجویی است که توسط شرکت Big Blue Bubble توسعه یافته و به وسیله همین شرکت در نوامبر 2021 برای ویندوز منتشر شده است. در این بازی شما به دنیای هیولاها سفر خواهید کرد تا در مسابقات هیولاها شرکت کنید. هیولاهای مورد علاقه خود را پرت کنید و در رقابت‌های مختلف 4 نفره به سوی پیروزی بروید.


بازی My Singing Monsters Playground


گیم‌پلی بازی My Singing Monsters Playground

در گیم‌پلی بازی "زمین بازی هیولاهای آوازخوان من" شما کنترل هیولا را بدست گرفته و باید آنها را در دنیای عجیب بازی هدایت کنید و از مینی گیم‌هایی که در بازی قرار داده شده است عبور کنید. باید با دویدن، پریدن، جاخالی دادن و یا لیز خوردن از میان موانع عبور کرده و به خط پایان برسید. این بازی جذاب و رنگارنگ بوده که ماجراجویی‌ها و مسابقات هیولاهایی بامزه را به خورد شما می‌‌دهد. طراحی مراحل و مسابقات بازی تنوع بسیار بالایی داشته و هر کدام قوانین مختلفی برای پیروزی دارند. در برخی مراحل فقط سرعت شما مهم است و در برخی دیگر زمان‌ بندی و جاخالی دادن به‌ موقع.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری My Singing Monsters Playground رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 or later Windows 7 or later
پردازنده Intel Core i3-530 Intel Core i5-650
حافظه 4 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 NVIDIA GeForce GTX 660
ذخیره‌سازی 1 GB

زمین بازی هیولاهای آوازخوان من

09/11/2021
Big Blue Bubble
Big Blue Bubble
+7
حجم دانلود: 0.07 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄