اونیکیرا - شیطان‌کش

Onikira - Demon Killer

۱۰ | ۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+15

درباره بازی Onikira Demon Killer

اونیکیرا شیطان‌کش بازی در سبک اکشن و ماجراجویی می‌باشد که در سال 2015 توسط Digital Furnace Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی اونیکیرا شیطان‌کش در جهانی 2 بعدی و در جهان فانتزی فئودالی ژاپن روایت می‌شود. شما میتوانید به بالا پرش کنید، در بخشی بالاتر از دشمنان قرار بگیرید و با حرکات شمشیر خود آنان را به زمین پرتاب کنید. نبردهای نفس گیر در 7 مکان مختلف انجام شده و پلیرها می‌توانند با استفاده از 4 اسلحه فوق‌العاده قدرتمند، بیش از 40 نوع حرکت را پیاده سازی کنند. در هر مرحله شیاطینی ناپاک وجود دارند. شما میتوانید از میان گزینه‌های پیش رو هرکدام را که میخواهید انتخاب کنید. به عنوان مثال در هنگام روبرو شدن با دشمنان میتوانید از انواع سلاح‌های کشنده و مرگبار استفاده کنید و یا در خفا حرکت کرده و در تاریکی به مسیر خود ادامه دهید.



جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Onikira - Demon Killer رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows Vista SP2/ Windows 7 Windows Vista SP2/ Windows 7/ Windows 8
پردازنده Intel Core 2 Duo 1.8GHz or AMD Athlon X2 64 2GHz 1.8 GHz Quad Core
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک 256 MB ATI HD3650, 256 MB nVidia 8800 GT, or Intel HD 3000 integrated graphics AMD HD5000 series or better, nVidia GT400 series or better, Intel IvyBridge integrated graphics or better
DirectX Directx 9.0c Version 11
ذخیره‌سازی 2 GB

اونیکیرا - شیطان‌کش

27/08/2015
Digital Furnace Games
Headup Publishing
+15
حجم دانلود: 1.14 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄