داستان بازی Onirike

اونیرایک یک بازی ویدیویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط شرکت Devilish Game توسعه یافته و به وسیله Badland Publishing در سال 2021 برای PC منتشر شده است. شما در این بازی نقش شخصیتی به اسم پریتو را دارید که موجودی عجیب بوده و از طبیعت خودش خبر ندارد. او این قابلیت منحصر بفرد را داشته که می‌ تواند نامرئی شود و وارد دنیای مرموزی شده تا در آن ماجراهای مهیج و گاه خطرناک را دنبال کند.


Onirike

 

درباره بازی Onirike

این بازی یک عنوان سه‌ بعدی در سبک پلتفرمر و معمایی است که در یک دنیای آزاد با معماهایی هیجان‌‌انگیز است. شما می‌‌‌توانید از داستان پریتو و محل زندگی وی پرده‌ برداری کنید. دنیای بازی دقیقه مشابه با دنیای خواب و رویای ما طراحی‌ شده است. ویژگی‌‌های ظاهری، موسیقی و صدا گذاری خوب این بازی از نکات دیگر این بازی هستند. بازی در گشت‌ و گذار در دنیای وسیع، مخفی‌ کاری و پنهان شدن از دید دشمنان و جمع‌ آوری آیتم‌‌های کلیدی با زاویه دوربین سوم شخص خلاصه می‌ شود.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Onirike رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10
پردازنده Intel Core i5-4400E
حافظه 8 GB
گرافیک AMD Radeon HD 5450
DirectX Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 1 GB

اونیرایک

29/06/2021
DevilishGames
DevilishGames
+12
حجم دانلود: 0.07 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄