برادران: داستان دو پسر نسخه ریمیک

Brothers A Tale of Two Sons Remake

داســتان غم‌ انـگیـز دو بــرادر
۱۰ | ۸.۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+15

درباره بازی Brothers: A Tale of Two Sons Remake

در حالی که پدر داستان از بیماری کشنده‌ای رنج می‌برد، دو برادر باید شجاعانه به دنبال درمانی بگردند که «آب زندگی» نام دارد تا بتوانند پدرشان را نجات دهند. آن‌ها هیچ چاره‌ای جز موفق شدن ندارند و برادران باید با استفاده از مهارت‌های فردی خود به یکدیگر اعتماد کنند تا از یکدیگر محافظت کنند و بر موانع پیش رو در این سفر فراموش نشدنی غلبه کنند.


یک بازسازی کلاسیک بی‌انتها

Brothers: A Tale of Two Sons در زمان انتشار اولیه مورد استقبال منتقدان قرار گرفت. این بازی همچنان به گیم‌پلی و داستان تاثیرگذارش از سال وفادار ماند. بازی دارای شخصیت‌ها و مناظر بازسازی شده بر اساس نسخه اصلی است و همراه با یک موسیقی متن که دوباره با یک اجرای ارکستر زنده ضبط شده تا یک تجربه احساسی را برای شما به ارمغان بیاورد و در ماجراجویی شما را به ارتفاعات جدید خواهد برد.


دانلود بازی brothers tale of two sons remake برای pc


وارد یک حماسه خارق‌ العاده شوید

پازل‌ها را حل کنید، داستان‌های پنهان را کشف کنید و از مکان های خطرناک عبور کنید و با غول‌های مرگبار مبارزه کنید. در حالت تک‌ نفره، بازی را با هر دو برادر هدایت میکنید و در بازی دونفره به صورت Local میتوانید با دوستتان بازی کنید و هر کدام یکی از برادران را در حین بازی کنترل کنید.


در دنیای عاطفی دو برادر غرق شوید

این بازی پر از جزئیات مخفی است تا به کسانی که به دنبال آن‌ها هستند پاداش و جوایز دهد. داستان غنی، بازسازی این بازی اسرار جدیدی برای کشف کردن اضافه کرده است.


دانلود بازی برادران: داستان دو پسر نسخه ریمیک برای کامپیوتر


ویژگی‌های شخصیت‌ها

برادر بزرگتر از برادر دوم که کوچکتر است قوی‌تر است و میتواند اهرم‌ها را بکشد و برادر کوچکتر به خاطر جثه کوچکش میتواند خود را به نقاط بالاتر و بلندتر برساندو از بین میله‌های باریک عبور کند. بازیکن باید همزمان دو برادر را کنترل کند تا پازل‌های مختلف را حل کند. معمولا بازی از بازیکن می‌خواهد که هر دو برادر را برای انجام کارهای مختلف دستکاری کند. مثلا یکی از آن‌ها حواس حریف را پرت کند و برادر دوم راه را باز کند. 


اطلاعاتی از بازی Brothers: A Tale of Two Sons Remake

اگر یکی از شخصیت‌ها از ارتفاع خیلی زیادی سقوط کند یا مجروح شود بازی از چک‌ پوینت شروع خواهد شد. تمام دیالوگ‌های داخل بازی به زبانی تخیلی بر اساس عربی لبنانی صحبت می‌شود، بنابراین داستان از طریق حرکات و رفتار شخصیت‌ها، اشاره و حالت مختلف منتقل میشود.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Brothers: A Tale of Two Sons Remake رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 64-bit Windows 10 64-bit
پردازنده Intel Core i7-6700 (4 * 3400), AMD Ryzen 5 1500X (4 * 3500) Intel Core i7-10700 (8 * 2900), AMD Ryzen 7 3700X (8 * 3600) or equivalent
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک Nvidia GTX1650 GPU with 8 GB Dedicated RAM Geforce RTX 2060 Super (6144 MB), Radeon RX 5700 (8192 MB)
DirectX DirectX 11 DirectX 12
ذخیره‌سازی 35 GB

برادران: داستان دو پسر نسخه ریمیک

28/02/2024
Avantgarden SRL
505GAMES
+15
حجم دانلود: 14.1 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴.۸
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

نیما عمرانی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۶ گزارش

سلام، امکانش هست موسیقی متن این نسخه remake رو هم بزارید؟

ارسال پاسخ
Awmirmohiw نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ گزارش

سوال پیش میاد ک کرک انلاین هم دارید؟

پاسخ اپراتور (۱۰ تیر ۱۴۰۳)
سلام خیر.
ارسال پاسخ
imnotaha نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ گزارش

میشه دو نفره با یکی از دوستان بازی کرد دیگه صد در صد؟

پاسخ اپراتور (۱۸ فروردین ۱۴۰۳)
بله روی یک سیستم به صورت Split Screen
ارسال پاسخ
fantom نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ گزارش

زیر نویس فارسی داره این نسخه

پاسخ اپراتور (۱۶ اسفند ۱۴۰۲)
خیر فعلا انگلیسی هستش تا اضافه کنیم
ارسال پاسخ