سیاره لانا

Planet of Lana

۱۰ | ۷.۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+7

درباره بازی Planet of Lana

بازی سیاره لانا یک بازی پلتفرم و پازل است که در سال 2023 توسط استودیو Wishfully توسعه یافته و توسط Thunderful برای مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S منتشر شده است. Planet of Lana پس از انتشار بازخوردهای مثبتی دریافت کرد. منتقدان جنبه هنری بازی، داستان سرایی، موسیقی و طراحی صدا را تحسین کردند.


Planet of Lana


گیم‌پلی

بازی سیاره لانا یک بازی پلتفرم پازل است که بازیکن کنترل لانا، دختری جوان را به عهده می‌گیرد.او سیاره‌ای را کشف می‌کند که توسط ماشین‌های بیگانه مورد حمله قرار گرفته است تا خواهرش را که ربوده شده است نجات دهد. در طول ماجراجویی او با گربه‌ای به اسم موی همراهی می‌شود. هر دوی آن‌ها باید با هم کار کنند تا معماهای مختلف را حل کرده و مسیر را ادامه دهند. لانا می‌تواند شنا کند و همراه گربه‌ مانند خود مویی را به مکان‌هایی که نمیتواند برود هدایت کند و دستوراتی را به آن بدهد. مویی که کوچک‌تر و بسیار چابک‌تر است می‌تواند به مکان‌های دور از دسترس دسترسی پیدا کند و مسیرهای جدیدی را برای لانا باز کند. همچنین مویی می‌تواند برخی از موجودات  را هیپنوتیزم کرده و آن‌ها را رام کند. لانا و مویی نمیتونن مستقیم به ماشین‌های بیگانه یا سایر موجودات حمله کنند و نباید توسط آن‌ها شناسایی شوند. باید تاکتیک‌های مخفیانه انجام دهند. آن‌ها این توانایی را خواهند داشت که به طور موقت موجودات را رام و ماشین‌ها را هک کنند.


دانلود بازی Planet of Lana برای کامپیوتر


داستان بازی Planet of Lana

بازیکن کنترل یک دختر نوجوان به اسم لانا و گربه همراهش موی را به عهده می‌گیرد. آن‌ها سیاره‌ای خیالی را که توسط ماشین های بیگانه مورد حمله قرار گرفته است، کشف می‌کنند. این سیاره که قبلاً محل انسان، طبیعت و حیوان بود اکنون به چیزی دیگر تبدیل شده است. این یک داستان در مورد یک سیاره پر جنب و جوش و زیبا و سفر برای حفظ آن است.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Planet of Lana رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 Windows 10
پردازنده Intel Core i5 Intel Core i7
حافظه 4 GB 4 GB
گرافیک GTX 660 GTX 1060
ذخیره‌سازی 10 GB

سیاره لانا

23/05/2023
Wishfully
+7
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄