داستان طاعون : مرثیه با زیرنویس فارسی

A Plague Tale: Requiem.Farsi

یک محافظ سرسخت
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز

زیرنویس شده توسط تیم پرشین گیمرز

دانلود بازی شرلوک هولمر دختر شیطان با زیرنویس فارسی

امتیاز: 5/10


درباره بازی A Plague Tale: Requiem

A Plague Tale: Requiem یک بازی اکشن ماجراجویی در سبک مخفی کاری است که توسط Asobo Studio توسعه یافته و توسط Focus Entertainment منتشر شده است. این بازی دنباله‌ای بر عنوان قبلی "A Plague Tale: Innocence" است . "آمیسیا" باید در حال فرار از دست سربازان تفتیش عقاید و انبوهی از موش‌ها، برای دستیابی به درمانی برای بیماری خونی "هوگو" به جنوب فرانسه بروند. 

 

Requiem مانند نسخه قبلی خود یک بازی اکشن ماجراجویی است که از منظر سوم شخص بازی می شود. در بازی، بازیکن کنترل آمیسیا را به عهده می گیرد و باید با سربازان تفتیش عقاید فرانسه و انبوهی از موش ها که طاعون سیاه را منتشر می کنند، روبرو شود. گیم پلی تا حد زیادی شبیه به بازی اول است، اگرچه سیستم مبارزه به طور قابل توجهی گسترش یافته است. آمیسیا مجهز به سلاح هایی مانند چاقو برای ضربه زدن به دشمنان، قلابی که می توان از آن برای پرتاب سنگ استفاده کرد و کمان پولادی که به او اجازه می دهد به راحتی حریفان زره پوش را از پای در بیاورد. تیرهای این کمان و سنگ ها را می توان با ترکیب های شیمیایی مخلوط کرد. 

 

مکان‌ها نیز در Requiem بزرگتر هستند و به بازیکنان گزینه‌های بیشتری برای پیشرفت می‌دهند. مخفی کاری در Requiem گسترش یافته است. برخلاف Innocence، آمیسیا پس از یک بار ضربه خوردن توسط دشمنان نمی میرد. او همچنین می تواند پس از اینکه توسط دشمنان شناسایی شد، مجدد فرار کند و  به مخفی کاری بازگردد و اگر بیش از حد به آنها نزدیک شد با حملات آنها مقابله کند. برادر آمیسیا، هوگو، می‌تواند از توانایی خود به نام «اکو» استفاده کند که مکان‌های دشمنان را از پشت دیوارها نشان می‌دهد. هوگو همچنین می تواند انبوهی از موش ها را برای غلبه بر دشمنان کنترل کند. مانند بازی اول، موش‌ها که نور گریز هستند، نقش بسیار زیادی در بازی دارند. آمیسیا و هوگو باید در نور بمانند وگرنه توسط موش ها بلعیده می شوند. آمیسیا می‌تواند از موش‌ها به نفع خود استفاده کند، آنها را برای حل پازل دستکاری کند، یا حتی آنها را برای کشتن دشمنان فریب دهد.

 

این بازی همچنین دارای یک سیستم پیشرفت است که در آن به بازیکن مهارت ها و توانایی های بیشتری تعلق می گیرد. بازیکنان مخفی کاری مهارت‌هایی را باز می‌کنند که به آن‌ها اجازه می‌دهد به طور موثرتری دزدکی حرکت کنند، در حالی که کسانی که رویکرد کشنده‌تری را ترجیح می‌دهند، مهارت‌های رزمی اضافی را باز می‌کنند. وسایل و تجهیزات بازیکن را نیز می توان در میز کار ارتقا داد.


 

برای دانلود ویدیو آموزش شناساندن فایلهای دانلودی با لینک مستقیم به لانچر  اینجا کلیک کنید


دانلود بازی با لینک مستقیم


دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم

دانلود پارت 6 با لینک مستقیم

دانلود پارت 7 با لینک مستقیم

دانلود پارت 8 با لینک مستقیم

دانلود پارت 9 با لینک مستقیم

دانلود پارت 10 با لینک مستقیم

دانلود پارت 11 با لینک مستقیم

دانلود پارت 12 با لینک مستقیم

دانلود پارت 13 با لینک مستقیم

دانلود پارت 14 با لینک مستقیم

دانلود پارت 15 با لینک مستقیم

دانلود پارت 16 با لینک مستقیم

دانلود پارت 17 با لینک مستقیم

دانلود پارت 18 با لینک مستقیم

دانلود پارت 19 با لینک مستقیم

دانلود پارت 20 با لینک مستقیم

دانلود پارت 21 با لینک مستقیم

دانلود پارت 22 با لینک مستقیم

دانلود پارت 23 با لینک مستقیم

دانلود پارت 24 با لینک مستقیم

داستان طاعون : مرثیه با زیرنویس فارسی

18/10/2022
حجم دانلود: 30 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄