سایکونات ها 2 با زیرنویس فارسی

Psychonauts 2.Farsi

۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز

زیرنویس شده توسط تیم گیمینگ

دانلود بازی Biomutant با زیرنویس فارسی

امتیاز زیرنویس: 6/10


درباره بازی Psychonauts 2

بازی  Psychonauts 2 یک اثر سکوبازی یا همان پلتفرمر است که المان‌های درون آن، بسیاری از طرفداران بازی‌های ویدیویی و به خصوص این سبک را شیفته خود می‌کند. در این بازی شما کنترل شخصیت Raz را برعهده خواهید گرفت. به گفته تیم شفر، کارگردان Psychonats 2، داستان بازی دقیقا دنباله نسخه اول این مجموعه است. با این حال طبق گفته او بازیکنان جدیدی که نسخه اول را بازی نکردند، مشکلی برای تجربه قسمت دوم نخواهند داشت. داستان حول محور شخصیت Raz می‌چرخد و دنیای بازی دقیقا در سر Dr.Robato که به نوعی آنتاگونیست اصلی محسوب می‌شود، جریان دارد. در طی بازی شما باید با انواع موجودات اهریمنی به نبرد بپردازید و آنها را از بین ببرید. با توجه به گفته شفر، بازی دارای مراحل جانبی و البته موارد مخفی نیز خواهد بود که برای دستیابی به آنها باید به کشف و اکتشاف در بازی بپردازید. 



در خصوص بررسی داستان هم با یکی از جذاب‌ترین، مرموز ترین و البته خنده‌دار ترین آثار استودیو دابل‌فاین همراه می‌شویم. در گوشه و کنار بازی رد پای این استودیو و شوخی‌های آن‌ها به چشم می‌آید. از حضور جک بلک به عنوان یک خواننده وحشت‌زده در طول داستان گرفته تا علاقه شدید فراستی به پول و ثروت به عنوان یکی از استادان رز از جمله مواردی هستند که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد. در عمل بعید است که بازی را تجربه کنید و در هر لحظه آن شاهد دیالوگ و شوخی‌های شخصیت‌‌ها نباشید. وقایع داستانی هم تا انتها به خوبی پیش‌رفته و تا پایان بازی به قول معروف سوپرایز اصلی خودش را لو نمی‌دهد و همین امر باعث شده تا پیگیری داستان هم دارای جذابیت‌های فراوانی باشد. حضور شخصیت‌هایی مثل جک بلک، ریچارد استیون هورویتز  و نیک جامسون در نقش شخصیت‌های بازی و دیالوگ‌ها و اکت خنده‌دار آن‌ها به خوبی بار کمدی بازی را پوشش داده‌است.


شماره دوم سایکوناتز یکی از بهترین عناوین ساخته شده توسط استودیو دابل فاین و قطعا یکی از بهترین عناوین عرضه شده در سال ۲۰۲۱ است . هر چند پروسه طولانی ساخت بازی به بخش‌هایی از گیم‌پلی آن ضربه وارد کرده‌است، اما همچنان این موارد به هیچ عنوان از ارزش‌های این عنوان کم نکرده و به لطف داستان، شخصیت پردازی و لول دیزاین فوق العاده این عنوان می‌توان ساعت‌ها از آن لذت برد. تجربه‌ای جادویی که شاید بتوان تنها در آثار شرکت نینتندو آن را تجربه کرد و حال توسط استودیو دابل فاین برای ما تداعی شده‌است.

سایکونات ها 2 با زیرنویس فارسی

25/08/2021
حجم دانلود: 30 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄