روایت یک داستان

Once a Tale

خواهر و برادر در سفری ظالمانه
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+7

درباره بازیبازی روایی غنی از داستان را با الهام از افسانه های محبوب مانند هانسل و گرتل، سه خوک کوچک و غیره تجربه کنید! این به شما بستگی دارد که خواهر و برادرها را راهنمایی کنید تا راه خود را پیدا کنند و اسرار را کشف کنید. 

دنیای زیبای دست ساز را کاوش کنید که با استفاده از چوب، مقوا، فوم و خاک رس جان گرفته است تا تجربه ای منحصر به فرد در سبک استاپ موشن داشته باشید. 

دنیا را از طریق زوایای دوربین سینمایی که برای ارائه منظره خیره کننده در هر مکان طراحی شده اند، ببینید. 

در این ماجراجویی خانواده پسند تک نفره بازی کنید که هر کسی را که به دنبال کمی جادو در زندگی خود است مسحور می کند. 

پازل هایی را حل کنید که خلاقانه هر دو شخصیت را که هر کدام دارای توانایی های منحصر به فرد خود هستند، به یکباره درگیر می کند: برای کمک به موجودات و دوستانی که در مسیر پیدا می کنید، اشیاء مختلف را بلند کنید، بالا بروید، بکشید و فشار دهید. 

 هانسل و گرتل پس از رها شدن توسط والدینشان، در جنگل سرگردان می شوند و راه خانه را جستجو می کنند. آنها سفری را در میان جنگل‌های خطرناک آغاز می‌کند، که به زودی متوجه می‌شوند که گرگ گرسنه‌ای در آن اطراف زندگی می‌کند. 

ناراحت نباش! نه تنها گرگ ها در جنگل هستند بلکه شخصیت های افسانه ای دیگر نیز وجود دارند. برخی با کودکان مهربان هستند و سعی می کنند به آنها کمک کنند در حالی که برخی دیگر...

آزمایش و تهدید در انتظار کودکان فقیر است، اما هر چالش فرصتی برای رشد است. هانسل و گرتل مهارت های منحصر به فردی را توسعه خواهند داد که مطمئناً در کشف رازهای این سرزمین چشمگیر مفید خواهد بود. 

با کنار هم قرار دادن نقاط قوت آنها ممکن است شانس زنده ماندن در این دنیای ظالمانه را داشته باشند. این به شما بستگی دارد که بفهمید!

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel CPU Core i5 Intel CPU Core i7
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 960 (4GB) / AMD Radeon R9 380 (4GB) Nvidia GTX 1080 / RX590
DirectX DirectX 12 DirectX 12
ذخیره‌سازی 4 GB

روایت یک داستان

19/04/2024
2 Igloos
2 Igloos
+7
حجم دانلود: 2.4 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄