بهشت گمشده با زیرنویس فارسی

Paradise Lost.Farsi

۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز

زیرنویس شده توسط تیم پرشین گیمرز

امتیاز: 7/10

درباره بازی Paradise Lost


این جنگ 20 سال دیگر ادامه یافت تا زمانی که نازی‌ها موشک‌های هسته‌ای را به اکثر نقاط اروپا پرتاب کردند، به شعله‌های آتش ختم شد. پس از آن، قلب اروپا در  ویرانی کامل و تشعشعات مرگبار پوشیده شده و برای بقیه جهان غیرقابل دسترس شد. 



شما در نقش Szymon، پسر 12 ساله ای بازی می کنید که به تازگی یک پناهگاه عظیم نازی ها را در حین سرگردانی در زمین بایر هسته ای لهستان پس از مرگ مادرش کشف کرده است. او در حال جستجوی مردی ناشناس از روی عکسی است که مادرش دوستش داشته است. او کیست؟ آیا می توانید او را پیدا کنید؟ 



به پناهگاه آینده‌نگر یکپارچهسازی با سیستمعامل بروید، جایی که فناوری پیشرفته و صنعتی با تصاویر بت پرستان اسلاوی مرموز در هم آمیخته است و شهر زیرزمینی پنهان در آن را کاوش کنید. داستان این پناهگاه را کشف کنید، از تصرف آن توسط شورشیان لهستانی تا سرنوشت نهایی ساکنان آن. چه اتفاقی برای آنها افتاد؟ 



با وجود متروک شدن پناهگاه، دختری مرموز به نام اوا از طریق فناوری پناهگاه با شیمون تماس می گیرد. اگر فقط بتواند او را پیدا کند، ممکن است مرد موجود در تصویر را بشناسد. اگر بتواند او را پیدا کند، بالاخره تنها نخواهد بود… 

بهشت گمشده با زیرنویس فارسی

04/03/2021
حجم دانلود: 18 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄