درباره بازی


سال 1981 است و به عنوان یک کارآموز افسری جوان، به کار در یک پست مرزی در منطقه کوهستانی کاریکاتکا منصوب می شوید. ورود به جمهوری خلق آکاریست به شدت توسط حزب تنظیم می شود و هر حرکت شما تحت نظارت است! وقتی رفیق شما در یکی از مداخلات کشته می شود، اوضاع در مرز تشدید می شود...

کنترل اسناد
هر بازدید کننده باید مجموعه ای از اسناد معتبر داشته باشد. حتی کوچکترین اختلاف به معنای امتناع از ورود است. با گذشت زمان، تعداد اسناد افزایش می یابد و تشخیص خطاها دشوارتر می شود.

کشف قاچاق
اطلاعات ما مرتباً اطلاعاتی در مورد رانندگان مشکوک ارائه می دهد. خودروهای آنها را با استفاده از چراغ قوه UV جستجو کنید و سپس از ابزار مناسب برای استخراج کالای قاچاق استفاده کنید. هیچ مقدار کالای قاچاق نباید از مرز عبور کند!

 ضربات تیراندازی
در برخی شرایط شما مجبور به استفاده از سلاح گرم خواهید شد. ایستگاه شما یک هدف ثابت برای حملات باند اوبرانکوف است و هر ماموریت خارج از منزل خطر درگیری با دشمن را به همراه دارد.

 تکالیف ویژه
همیشه آماده مداخله در مواقع اضطراری باشید. پازل های جنایی را حل کنید، از رفقای خود حمایت کنید و شورشیان Blood Fist را خنثی کنید. تصمیماتی بگیرید که آینده آکارستان را تعیین می کند. 

 مدیریت پست
برای افزایش دفاعیات و بهبود بازرسی های بعدی، ایستگاه پلیس خود را ارتقا دهید. با این حال، افزایش هزینه نگهداری ایستگاه خود را در نظر داشته باشید. بازرسی های موفق، جلوگیری از قاچاق و مداخلات موفقیت آمیز چند راه برای کسب درآمد نقدی هستند. 


تعقیب و گریز پلیس
قاچاقچیان ناامید ممکن است سعی کنند از منطقه کنترل فرار کنند. این وظیفه شماست که جلوی آنها را بگیرید و دستگیر کنید! ماشین های پلیس را بخرید و ارتقا دهید تا اثربخشی تعقیب خود را بهبود بخشید. 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-6400 @ 2.70GHz | AMD Ryzen 5 1500X Intel Core i7-8700 @ 3.20GHz | AMD Ryzen 7 2700X
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1050Ti (4GB) / AMD Radeon RX 580 (4GB) NVIDIA GeForce RTX 2070 SUPER (8GB) / AMD Radeon RX 6700 XT (8GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 12 GB

Contraband Police

14/08/2024
Crazy Rocks
PlayWay S.A.
+18
حجم دانلود: 8.5 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۲
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

kiarash1379 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۲ گزارش

کامله؟

ارسال پاسخ
1