Disney Dreamlight Valley

Disney Dreamlight Valley

۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+7

نسخه Update.v1.12.0.7834


درباره بازی

Disney Dreamlight Valley ترکیبی بین یک  زندگی واقعی و یک بازی ماجراجویی است که سرشار از تلاش‌ها، اکتشاف و فعالیت‌های جذاب با دوستان دیزنی و پیکسار، قدیمی و جدید است.
 
دره دریم لایت که زمانی سرزمینی ایده آل بود، مکانی بود که شخصیت های دیزنی و پیکسار تا زمان فراموشی در آن هماهنگ زندگی می کردند. خارهای شب در سرتاسر زمین رشد کردند و خاطرات شگفت انگیز مرتبط با این مکان جادویی را از بین بردند. ساکنان ناامید Dreamlight Valley که جای دیگری برای رفتن نداشتند، پشت درهای قفل شده در قلعه رویا عقب نشینی کردند.

اکنون این شما هستید که داستان های این جهان را کشف کنید و جادو را به دره دریم لایت بازگردانید!

اسرار دره دریم لایت را کشف کنید

 قلعه رویایی را از چنگ موذیانه فراموشی رها کنید و قلمروهای منحصر به فرد شخصیت های محبوب دیزنی و پیکسار، از جمله ملکه ها و پادشاهان بزرگی مانند آنا و سیمبا را باز کنید. هر قلمرو شامل چالش‌های منحصربه‌فردی با پازل‌هایی است که باید در تلاش برای بازگرداندن دوستی به دره حل شوند.
 
شما ماجراجویی خود را در دره آغاز خواهید کرد، اما سفر شما را به بی نهایت و فراتر از آن خواهد برد! آنچه را در جنگل شجاعت نهفته است کاوش کنید و با چالش‌های قهرمانان و شروران نمادین دیزنی و پیکسار در عمیق‌ترین غارها شجاع شوید. چه کسی می داند چه کسی یا چه چیزی را ممکن است کشف کنید.

با شخصیت های دیزنی و پیکسار دوستی برقرار کنید


 با WALL•E باغ بانی کنید، با رمی آشپزی کنید یا با گوفی ماهی بگیرید. چه راهی بهتر از اینکه با یک دوست برای جمع آوری، ساخت و ساز و بازسازی دره برید! از شاهزاده خانم های زیبا گرفته تا تبهکاران بدجنس، هر ساکن دریم لایت ولی داستان، ماموریت ها و جوایز خود را به ارمغان می آورد. در پاتوق های روزانه ملاقات کنید و با برخی از شخصیت های مورد علاقه دیزنی و پیکسار دوست شوید.

دره را به شکوه سابق خود بازگردانید


 دره را از چنگ فراموشی رها کنید و دره دریم لایت را به عظمت قبلی خود بازگردانید. در دریم لایت  می‌توانید با طرح‌بندی کاملاً قابل تنظیم، محوطه‌سازی خلاقانه و هزاران آیتم تزئینی، محله‌ای عالی را بسازید که فقط برای شما مناسب است.
 
آیا در ساحل کنار موانا مستقر خواهید شد یا Buzz Lightyear را همسایه همسایه خود در پلازا می نامید؟

سبک دیزنی خود را بیان کنید

 پرنسس درونی، شرور، یا مرزدار دیزنی خود را بیرون بیاورید! لباس های منحصربفرد بچینید و خانه خود را با هزاران وسیله فوق العاده تزئین کنید. با استفاده از ابزار Touch of Magic، حتی می توانید طرح های خود را با برگردان های الهام گرفته از دیزنی و پیکسار ایجاد کنید!
 
با دوربین درون‌بازی، برای گرفتن سلفی غروب خورشید با میرابل، گرفتن یک خلاقیت آشپزی با رمی آماده شوید، یا به سادگی لحظاتی را گرامی بدارید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-2400 @ 3.10GHz | AMD Ryzen 5 1400 Intel Core i7-8700 @ 3.20GHz | AMD Ryzen 7 3800X
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک GeForce GTX 570 (2GB) / Radeon HD 7850 (2GB) GeForce GTX 1060 (6GB) / Radeon RX 5700 XT (6GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 15 GB

Disney Dreamlight Valley

24/08/2024
Gameloft
Gameloft
+7
حجم دانلود: 12 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄