armanjking
armanjking armanjking
۰ بازی‌ها
۰ مدال‌ها
۰۰:۰۰ ساعات بازی

درباره کاربر

تاریخ عضویت: ۷ مرداد ۱۴۰۳

بازی‌ها

The Last of Us Part II Remastered نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۳۰ گزارش

من باری رو اجرا کردم و تا نصف بازی رفتم ولی یکجا فری می‌شه و اینکه از بازی میپره بیرون و کرش میکنه مشکل چیه

پاسخ فردین (۲ خرداد ۱۴۰۵)
منم همین مشکل رو داشتم.
برای من بخاطر بازی نبود نسخه کارت گرافیکم رو آپدیت کردم درست شد.
ارسال پاسخ
1