mehdi2077
۳
بازیها
۰
مدالها
۱۳:۱۶
ساعات بازی
درباره کاربر
تاریخ عضویت: ۱۶ فروردین ۱۴۰۵




درود بازی رو نصب کردم ولی وقتی اجراش میکنم چه از لانچر داخل پوشه یا لانچر جی باز و فایل .exe داخل پوشه بازی باز میشه صفحه سیاه و بعد بسته میشه, مشکل از کجا میتونه باشه؟ پوشه نصب بازی رو هم داخل ویندوز دفندر قرار دادم