mehdi2077
mehdi2077 mehdi2077
۳ بازی‌ها
۰ مدال‌ها
۱۳:۱۶ ساعات بازی

درباره کاربر

تاریخ عضویت: ۱۶ فروردین ۱۴۰۵

آخرین عنوانی که بازی‌شده

DOOM: The Dark Ages
DOOM: The Dark Ages
۱۴۰۵/۰۲/۰۴ ساعت ۰۱:۱۱

بازی مورد علاقه

نیدفور اسپید: آنباند پالاس ادیشن
Need for Speed: Unbound Palace Edition
۱۴۰۵/۰۲/۰۳ ساعت ۲۲:۴۰
۱۰ ساعت بازی

بازی‌ها

DOOM: The Dark Ages
DOOM: The Dark Ages
۸۳ گیگابایت
۰
۰
نیدفور اسپید: آنباند پالاس ادیشن
Need for Speed: Unbound Palace Edition
۲۵.۳ گیگابایت
۱۰
۰
The Crew 2
The Crew 2
۳۱ گیگابایت
۳
۰

بازی‌ها

The Crew 2 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۲۱ گزارش

درود بازی رو نصب کردم ولی وقتی اجراش میکنم چه از لانچر داخل پوشه یا لانچر جی باز و فایل .exe داخل پوشه بازی باز میشه صفحه سیاه و بعد بسته میشه, مشکل از کجا میتونه باشه؟ پوشه نصب بازی رو هم داخل ویندوز دفندر قرار دادم

پاسخ اپراتور (۲۱ فروردین ۱۴۰۵)
سلام کرک باازی روی بعضی سیستما این مشکل رو داره و از خود کرکه و تنها کرک م.جود برای بازی همینه
ارسال پاسخ
1