ratgamer
۰
بازیها
۰
مدالها
۰۰:۰۰
ساعات بازی
درباره کاربر
تاریخ عضویت: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۵

درود من بازی رو دانلود کردم اما وقتی رو گزینه پلی میزنم ارور میده
1.اگه بازی یک بار درست اجرا شد و بار دوم ارور گرفتین باید برین به
C:\Users\[username]\AppData\Roaming\Red Dead Redemption پوشه cache رو پاک کنید
2. اگر اصلا بار اول هم نرفت داخل منو باید نرم افزار های مانیتورینگ رو ببندین مثل
Rivatuner Statistics Server (RTSS), ASUS GPU Tweak, MSI Afterburner
بعد که رفت میتونین بازشون کنید دوباره