Ace Combat 7: Skies Unknown

Ace Combat 7: Skies Unknown

تجربه‌ای تازه از نبرد در میان ابرها
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

Ace Combat 7: Skies Unknown جدیدترین عنوان از مجموعه محبوب Ace Combat است که در سبک شبیه سازی نبرد هوایی و در سال 2019، برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی به بازار عرضه شده. بازیکن میتواند زاویه دوربین بازی را تغییر داده و هم از دید خلبان و از داخل کابین و یا از خارج هواپیما به بازی بپردازد. این بازی دارای دو بخش تک نفره و چند نفره است.


عناوینی که توانسته باشند تجربه‌ای دلنشین از خلبانی هواپیماهای جنگنده و نبردهای هوایی را به مخاطبان ارائه کنند، انگشت شمارند. اما بدون شک مجموعه Ace Combat از سال 1995، یعنی حدود 20 سال طی انتشار عناوین مختلف، همیشه بین هواداران این سبک خاص، زبانزد بوده و هست. این مجموعه طی این سالها همیشه روی مرز باریک بین یک شبیه ساز و یک بازی لذت بخش و همه پسند قدم برداشته. یعنی نه آنقدر سخت است که بتوان به آن لقب یک شبیه ساز تمام عیار را داد و نه تا آن حد ساده که هر کس از انجام آن لذت ببرد؛ Skies Unknown هم از این قائده مستثنی نیست.


اساسا یکی از نکاتی که این عنوان را از دیگر بازیهای مشابه متمایز میکند، گیم پلی آن است. Ace Combat 7 گیم پلی روانی دارد. شما به راحتی پس از انجام چند مرحله اول ذهنیتی شفاف از سیستم نبردهای بازی به دست می‌آورید. مانورهای هواپیماها آنچنان سخت نیست اما برای انجام درست و موفق برخی از آنها کمی به زمان نیاز دارید. انواع و اقسام جنگنده‌های مدرن و امروزی، مسلح به موشک‌های مختلف و تیربار در اختیار شما هستند که هر یک به دقت طراحی شده‌اند و تفاوت هر یک با دیگری کاملا محسوس است. بازی از لحاظ گرافیکی هم بسیار خوب ظاهر شده. جزئیات جنگنده‌ها و ساختار آسمان که محیط اصلی بازی را تشکیل میدهد، در کنار شرایط مختلف آب و هوایی، انفجارهای دیدنی و هوش مصنوعی قوی جنگنده‌های دشمن، میدان نبردی دیدنی و باورپذیر را به شما ارائه خواهند داد. طراحی مراحل بازی هم به چند دسته کلی تقسیم میشوند؛ شما یا باید اهداف زمینی دشمن را نابود کنید، یا بین زمین و آسمان با جنگنده‌های دشمن درگیر شوید، و یا ماموریت‌های مخفیانه و جاسوسی انجام دهید. در برخی مراحل هم باید به جنگ خلبانان رده‌بالای دشمن بروید که از دیگر مراحل بازی کمی سخت‌تر و چالش برانگیزتر هستند.


نکته قابل توجه دیگر Ace Combat 7: Skies Unknown داستان آن است. بی تردید کمتر کسی انتظار دارد در یک بازی سبک نبرد هوایی، خبری از داستان باشد. اما این عنوان جدید داستان هم دارد. اگرچه سبک روایت آن، چندان جالب توجه نیست و بیشتر شخصیت‌های بازی تنها صداهایی هستند که از طریق بیسیم و حین انجام ماموریت‌ها با شما صحبت میکنند. اما از بین همین ارتباطات رادیویی نیز متوجه کلیت ماموریت و هدف مورد نظر خواهید شد. داستان بازی در سرزمین خیالی Strangereal جریان دارد. دو گروه Osea و Erusea دو طرف ماجرا و در آستانه‌ی یک جنگ عظیم هستند. زمانی که Erusea حمله‌ای پهپادی و غافلگیرانه به سرزمین‌های تحت کنترل Osea ترتیب میدهد، ناآرامی‌ها شدت گرفته و دو سرزمین، خلبانان جنگی و نیروی هوایی خود را به میدان میفرستند. 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-7100 @ 3.90GHz | AMD Ryzen 3 1200 Intel Core i5-7500 @ 3.40GHz | AMD Ryzen 5 2500U
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1050 (2GB) / AMD Radeon RX 560 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 1060 (3GB) / AMD Radeon RX 580 (3GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 60 GB

Ace Combat 7: Skies Unknown

18/01/2019
Bandai Namco Studios
+12
حجم دانلود: 30.8 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۱.۷
۵ | ۱.۷

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

maximilianos نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ گزارش

تقریبا بیست ثانیه بعد از اجرا بازی کلا بسته میشه
windows 10 x64

پاسخ اپراتور (۲۴ بهمن ۱۴۰۲)
سلام پشتیبانی تلگرام پیام بدین راهنماییتون میکنن @Gbaz_Support
ارسال پاسخ
rasool نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۹ گزارش

سلام
رو وی 11 اجرا نمیشه
الکی دانلود نکنید

ارسال پاسخ
Darkgroom نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ گزارش

مشکل داره رو ویندوز 11؟
میپره بیرون هی
13500hx
rtx 4060
16gb ram
سخت افزاری مشکل ندارم ولی میندازه بیرون هی

پاسخ اپراتور (۸ بهمن ۱۴۰۲)
سلام احتمالا بله
ارسال پاسخ