Spider Man: Shattered Dimensions

Spider Man: Shattered Dimensions

چهار دنیای موازی
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+15

 

Spider-Man: Shattered Dimensions یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجراجویی محصول سال ۲۰۱۰ است که بر اساس مرد عنکبوتی ابر قهرمان Marvel ساخته شده است. بازیکنان چهار نسخه مختلف از مرد عنکبوتی را کنترل می‌کنند که هر کدام از دنیای متفاوتی در دنیای چندگانه مارول کامیکس سرچشمه می‌گیرند. صداپیشگان قبلی مرد عنکبوتی، نیل پاتریک هریس، کریستوفر دانیل بارنز، دن گیلوزان و جاش کیتون هر کدام صدای یکی از چهار مرد عنکبوتی را بر عهده دارند.

 

بازی حول یک شیء عتیقه به نام Tablet of Order and Chaos می چرخد. هنگامی که این شیء در جریان مبارزه بین مرد عنکبوتی و Mysterio تکه تکه می شود، مشکلاتی را با واقعیت های متعدد در سراسر دنیای مارول ایجاد می کند. مادام وب از چهار نسخه از مرد عنکبوتی از چهار واقعیت مختلف برای بازگرداندن تعادل به جهان چندگانه استفاده می کند: Amazing Spider-Man ، Spider-Man Noir ، Spider-Man 2099 و Ultimate Spider-Man. بازیکن هر یک از چهار مرد عنکبوتی را کنترل می کند، زیرا آنها سعی می کنند قطعات تبلت را از شرورهایی در ابعاد مربوطه خود بازیابی کنند، که اکنون دارای توانایی های جدید توسط تبلت هستند.

 

Shattered Dimensions پس از انتشار بیشتر نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد. منتقدان به طور کلی مفهوم گرد هم آوردن چهار دنیای مارول را ستودند و صداپیشگی، مبارزات، ارائه، طنز و امتیاز را ستودند. یکی از نویسندگان این بازی، مارک هافمایر، قبل از شروع به کار روی بازی، روی انیمیشن سری Spider-Man The Animated Series که با استقبال خوبی مواجه شد، روی Fox Kids کار کرد. برخی از مفاهیم نمایش تلویزیونی بر بازی تأثیر گذاشتند، از جمله استفاده از نسخه های متعدد مرد عنکبوتی (همانطور که در نمایش مشاهده می شود) و مفهوم تبلت نظم و آشوب. نسخه دیگری از این، تبلت زمان، در مجموعه انیمیشنی ظاهر می شود. این بازی به دلیل الهام بخشیدن به داستان کمیک سال 2014، "Spider-Verse" که همچنین توسط دن اسلات نوشته شده بود، قابل توجه است، که به نوبه خود الهام بخش فیلم انیمیشن 2018 Spider-Man: Into the Spider-Verse است.

 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo E4700 @ 2.60GHz | AMD Athlon 64 X2 3800+ Intel Core2 Quad Q6700 @ 2.66GHz | AMD Phenom X3 8450
حافظه 2 GB 2 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 7800 GS (256MB) / AMD Radeon X1800 GTO (256MB) NVIDIA GeForce 8800 GT (512MB) / AMD Radeon HD 3870 (512MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 14 GB

Spider Man: Shattered Dimensions

24/11/2010
Beenox
Activision
+15
حجم دانلود: 4.83 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

ALIREZA8490 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۷ گزارش

سلام بازی رو کی قرار میدید؟

ارسال پاسخ
avash.132 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ گزارش

سلام ممنون میشم بازی را در سایت قرار دهید

پاسخ اپراتور (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سلام چشم به زودی قرار میگیره.
ارسال پاسخ
1