SpongeBob SquarePants: Battle for Bottom City-Rehydrated

SpongeBob SquarePants: Battle for Bottom City-Rehydrated

باب اسفنجی را در نبردی فانتزی همراهی کنید
۱۰ | ۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+7

SpongeBob SquarePants: Battle for Bottom City-Rehydrate عنوانی جذاب در سبک اکشن ماجراجویی و پلتفرم (Platformer) است با زاویه دوربین سوم شخص که، در سال 2020 برای کنسول های نسل هشتمی و رایانه های شخصی معرفی و عرضه شد. همانطور که از نام این بازی پیداست، Battle for Bottom City-Rehydrated بر پایه انیمیشن های محبوب و مشهور باب اسفنجی ساخته شده و شما را به دنیای جذاب این اسفنج دریایی دوست داشتنی و همراهان همیشگی‌اش خواهد برد. این بازی ویدئویی در واقع نسخه بازسازی شده عنوانی به همین نام است که در سال 2003، حدود 17 سال پیش ساخته شده بود.


بازی در جهانی فانتزی و تخیلی جریان دارد. از این رو به طبع چنین عنوانی نیازمند فضاسازی فانتزی و کودکانه است و در این زمینه نمیتواند از این بازی ایرادی گرفت. طراحی شخصیت های بازی، بافت گرافیکی محیط و ترکیب رنگ ها، همگی روحی کودکانه و شاد را در خود دارند و همین موضوع گشتن در این دنیای زیر آب را جذاب تر از قبل کرده است. ترکیب صداگذاری و فضاسازی بازی در مجموع و همان حس شادی و سرخوشی آشنا از تماشای انیمیشن‌های خاطره ‌انگیز باب اسفنجی را برای شما تداعی خواهد کرد.


بسیاری این عنوان را در واقع نسخه Remaster از عنوان سال 2003 میدانند و تا حدودی هم همینطور است. بازی هم از لحاظ گیم پلی و هم از لحاظ داستان به نسخه اصلی وفادار است. گیم پلی روان و ساده‌ی بازی همان است که 17 سال پیش تحت این نام دیده بودید؛ شما باید کنترل شخصیت های محبوب باب اسفنجی، سندی و پاتریک را در دست بگیرید و به جنگ ارتش ربات های پلانگتون – دشمن همیشگی باب اسفنجی و دوستانش- بروید. در واقع گیم پلی بازی تا حدی مشابه نسخه اصلی است که ممکن است از دید برخی، بیش از اندازه ساده و قدیمی به نظر برسد. اما شاید یکی از نقاط قوت بازی همین سادگی آن باشد که با شخصیت های بازی و ماجرای آن و در کل دنیای باب اسفنجی همخوانی دارد.


داستان بازی هم همانقدر که به نظر میرسد و انتظارش را دارید ساده است؛ پلانگتون که همیشه با باب اسفنجی دشمنی داشته، دوباره به دنبال تصاحب فرمول برگرهای محبوب رستوران آقای خرچنگ است و اینبار ارتشی از ربات های قاتل ساخته تا همه چیز را نابود کرده و Bottom City را تصرف کند. حال باب، سندی و پاتریک باید راهی پیدا کنند تا جلوی نقشه‌ی شوم وی را بگیرند و سرزمین خود را از شر این موجود شرور و ارتش آهنینش نجات دهند. 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-4130 @ 3.40GHz | AMD Phenom II X4 925 Intel Core i3-8100 @ 3.60GHz | AMD FX-6300 Six-Core
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 760 (2GB) / AMD Radeon HD 7870 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti (4GB) / AMD Radeon R9 380X (4GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 8 GB

SpongeBob SquarePants: Battle for Bottom City-Rehydrated

16/06/2020
Purple Lamp Studios
THQ Nordic
+7
حجم دانلود: 3.86 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄