ArashAmoozadeh2012
ArashAmoozadeh2012 ArashAmoozadeh2012
۵ بازی‌ها
۰ مدال‌ها
۱۰:۴۵ ساعات بازی

درباره کاربر

تاریخ عضویت: ۲۸ اسفند ۱۴۰۴

آخرین عنوانی که بازی‌شده

Sons Of The Forest
Sons Of The Forest
۱۴۰۵/۰۲/۱۰ ساعت ۲۲:۵۱

بازی مورد علاقه

Sons Of The Forest
Sons Of The Forest
۱۴۰۵/۰۲/۱۰ ساعت ۲۲:۵۱
۶ ساعت بازی

بازی‌ها

Sons Of The Forest
Sons Of The Forest
۱۰ گیگابایت
۶
۰
SpongeBob SquarePants: Battle for Bottom City-Rehydrated
SpongeBob SquarePants: Battle for Bottom City-Rehydrated
۳.۸۶ گیگابایت
۴
۰
رزیدنت اویل 3  با زیرنویس فارسی
Resident Evil 3 Remake.Farsi
۲۰ گیگابایت
۱
۰
No Im not a Human
No Im not a Human
۱ گیگابایت
۰
۰
Resident Evil 4 Remake Gold Edition
Resident Evil 4 Remake Gold Edition
۶۷.۵ گیگابایت
۰
۰

بازی‌ها

Resident Evil 3 Remake.Farsi نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۳۱ گزارش

سلام خسته نباشید ببخشید من دکمه‌ی پلی رو می‌زنم همچی خوبه از زیرنوس و کاتسین‌ها و گرافیک و صدا و بازی بالا می‌یومد ولی بعد از یک قسمت دیگه بازی ادامه پیدا نمی‌کنه و گیر می‌کنه دقیقا همونجایی که جیل تازه نمسیس رو می‌بینه و می‌خواد فرار کنه بازی گیر می‌کنه . مشکل چیه الان ؟ اگه توضیح بدید ممنون میشم🙏

ارسال پاسخ
1
Resident Evil 3 Remake.Farsi نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۳۰ گزارش

سلام خسته نباشید ببخشید من دکمه‌ی پلی رو می‌زنم همچی خوبه از زیرنوس و کاتسین‌ها و گرافیک و صدا و بازی بالا می‌یومد ولی بعد از یک قسمت دیگه بازی ادامه پیدا نمی‌کنه و گیر می‌کنه دقیقا همونجایی که جیل تازه نمسیس رو می‌بینه و می‌خواد فرار کنه بازی گیر می‌کنه . مشکل چیه الان ؟ اگه توضیح بدید ممنون میشم🙏

ارسال پاسخ
1
SpongeBob SquarePants: Battle for Bottom City-Rehydrated نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۲۳ گزارش

سلام . داش من دایرتیکس رو تو پایین تیرن قسمت سایت پیدا نکردم . ممنونم میشم بیشتر راهنمایی کنید که کجاست 🙏

ارسال پاسخ
Resident Evil 3 Remake.Farsi نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۲۳ گزارش

سلام خسته نباشید . من این بازی رو دانلود کردم ولی دکمه‌ی پلی رو زدم همپین اروری داد : The code execution cannot proceed because XAPOFX1_5.dll was not found . Reinstalling the program may fix this problem . بعد من بازی رو پاک کردم و دورباره نصبش کردم و باز هم همین ارور رو داد . این ارور فقط برای این بازی نیست بلکه برای همه بازیهاست . من الان باید چه کار کنم و مشکل چیه ؟🙏

پاسخ اپراتور (۲۳ فروردین ۱۴۰۵)
سلام باید دایرتیکس نصب کنید که پیش نیازه ویندوزه از پایین ترین قسمت سایت متونید برای دانلود و نصب استفاده کنید
پاسخ Itachi (۲۳ فروردین ۱۴۰۵)
سلام خسته نباشید . ببخشید این فیلم آموزشی دایرتیکس بالا نمیاد برا من یا کلا ویدیوی آموزشی موجود نیست ؟
پاسخ اپراتور (۲۴ فروردین ۱۴۰۵)
فقط کافیه برنامه رو دانلود نصب کنید
ارسال پاسخ
SpongeBob SquarePants: Battle for Bottom City-Rehydrated نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۲۲ گزارش

سلام خسته نباشید . من این بازی رو دانلود کردم ولی دکمه‌ی پلی رو زدم همپین اروری داد : The code execution cannot proceed because XAPOFX1_5.dll was not found . Reinstalling the program may fix this problem . بعد من بازی رو پاک کردم و دورباره نصبش کردم و باز هم همین ارور رو داد . این ارور فقط برای این بازی نیست بلکه برای همه بازیهاست . من الان باید چه کار کنم و مشکل چیه ؟🙏

پاسخ اپراتور (۲۳ فروردین ۱۴۰۵)
سلام باید دایرتیکس نصب کنید که پیش نیازه ویندوزه از پایین ترین قسمت سایت متونید برای دانلود و نصب استفاده کنید
ارسال پاسخ
No Im not a Human نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۱۹ گزارش

سلام می‌تونم فارسی ساز رو بریزم روش ؟

ارسال پاسخ
2
Resident Evil 4 Remake Gold Edition نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۱۷ گزارش

سلام و خسته نباشید میگم ببخشید من می‌رم تو فایل رزیدنت اویل ۴ و تو فایل یه قسمتی به نان re4 داره اونم می‌زنه میگه که GPU driver نتونست ساپورت کنه بازی رو
من منظور رو نفهمیدم ، اگر جای اشتباه دارم می‌رم برای اجرای بازی لطفا بهم بگید 🙏

پاسخ اپراتور (۱۸ فروردین ۱۴۰۵)
سلام درایور گرافیک رو اپدیت کنید
پاسخ ArashAmoozadeh2012 (۱۸ فروردین ۱۴۰۵)
سلام . ببخشید من چطور باید درایو گرافیک رو اپدیت کنم ؟؟؟
پاسخ اپراتور (۲۱ فروردین ۱۴۰۵)
سلام سایت soft98.ir
ارسال پاسخ
Resident Evil 4 Remake Gold Edition نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۱۲/۲۸ گزارش

سلام و خسته نباشید میگم . من الان جی باز رو روی لپتابم ریختم و از طریق جی باز خواستم این بازی را دانلود کنم و دانلود رو زدم و رفت تو لیست دانلود و حتی برام پیام هم اومد دراه دانلود میشه و رفتم تو لیست دانلود که دیدم نوشته بود که منتظر دستور فرمان دانلود هست و من هر کاری کردم نفهمیدم چه کار کنم که دستور صادر شه برای دانلود و من ممنونم میشم که به من بگید که چطور دستور دانلود را صادر کنم . سپاسگزارم

پاسخ اپراتور (۲۸ اسفند ۱۴۰۴)
سلام از صفحه مربوط به اختلال ایترنت باید حتما برنامه microsft sdk رو نصب کنید...https://gbaz.ir/game/3104/%D8%B1%D9%81%D8%B9-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%84%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA
پاسخ ArashAmoozadeh2012 (۲۸ اسفند ۱۴۰۴)
اقا دست شما درد نکنه درست شد
ارسال پاسخ