ArashAmoozadeh2012
۵
بازیها
۰
مدالها
۱۰:۴۵
ساعات بازی
درباره کاربر
تاریخ عضویت: ۲۸ اسفند ۱۴۰۴






سلام خسته نباشید ببخشید من دکمهی پلی رو میزنم همچی خوبه از زیرنوس و کاتسینها و گرافیک و صدا و بازی بالا مییومد ولی بعد از یک قسمت دیگه بازی ادامه پیدا نمیکنه و گیر میکنه دقیقا همونجایی که جیل تازه نمسیس رو میبینه و میخواد فرار کنه بازی گیر میکنه . مشکل چیه الان ؟ اگه توضیح بدید ممنون میشم🙏
سلام خسته نباشید ببخشید من دکمهی پلی رو میزنم همچی خوبه از زیرنوس و کاتسینها و گرافیک و صدا و بازی بالا مییومد ولی بعد از یک قسمت دیگه بازی ادامه پیدا نمیکنه و گیر میکنه دقیقا همونجایی که جیل تازه نمسیس رو میبینه و میخواد فرار کنه بازی گیر میکنه . مشکل چیه الان ؟ اگه توضیح بدید ممنون میشم🙏
سلام . داش من دایرتیکس رو تو پایین تیرن قسمت سایت پیدا نکردم . ممنونم میشم بیشتر راهنمایی کنید که کجاست 🙏
سلام خسته نباشید . من این بازی رو دانلود کردم ولی دکمهی پلی رو زدم همپین اروری داد : The code execution cannot proceed because XAPOFX1_5.dll was not found . Reinstalling the program may fix this problem . بعد من بازی رو پاک کردم و دورباره نصبش کردم و باز هم همین ارور رو داد . این ارور فقط برای این بازی نیست بلکه برای همه بازیهاست . من الان باید چه کار کنم و مشکل چیه ؟🙏
سلام خسته نباشید . من این بازی رو دانلود کردم ولی دکمهی پلی رو زدم همپین اروری داد : The code execution cannot proceed because XAPOFX1_5.dll was not found . Reinstalling the program may fix this problem . بعد من بازی رو پاک کردم و دورباره نصبش کردم و باز هم همین ارور رو داد . این ارور فقط برای این بازی نیست بلکه برای همه بازیهاست . من الان باید چه کار کنم و مشکل چیه ؟🙏
سلام میتونم فارسی ساز رو بریزم روش ؟
سلام و خسته نباشید میگم ببخشید من میرم تو فایل رزیدنت اویل ۴ و تو فایل یه قسمتی به نان re4 داره اونم میزنه میگه که GPU driver نتونست ساپورت کنه بازی رو
من منظور رو نفهمیدم ، اگر جای اشتباه دارم میرم برای اجرای بازی لطفا بهم بگید 🙏
سلام و خسته نباشید میگم . من الان جی باز رو روی لپتابم ریختم و از طریق جی باز خواستم این بازی را دانلود کنم و دانلود رو زدم و رفت تو لیست دانلود و حتی برام پیام هم اومد دراه دانلود میشه و رفتم تو لیست دانلود که دیدم نوشته بود که منتظر دستور فرمان دانلود هست و من هر کاری کردم نفهمیدم چه کار کنم که دستور صادر شه برای دانلود و من ممنونم میشم که به من بگید که چطور دستور دانلود را صادر کنم . سپاسگزارم